ترویج یاد آیت‌الله جعفری، ترویج جهاد است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: ترویج یاد آیت‌الله جعفری در واقع ترویج جهاد، مجاهدت در راه خدا و ایثارگری است. به گزارش سرویس سیاسی نذیر کرمان و به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌‌اکبری امشب در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه فقید کرمان گفت: […]

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: ترویج یاد آیت‌الله جعفری در واقع ترویج جهاد، مجاهدت در راه خدا و ایثارگری است.

به گزارش سرویس سیاسی نذیر کرمان و به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌‌اکبری امشب در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه فقید کرمان گفت: آیت‌الله جعفری کسی است که عمر خود را در راه علم سپری کرده و اهل سرمایه‌گذاری در اهداف بزرگ دینی بوده است.

وی افزود: او در ترویج انقلاب و نهضت امام در کرمان در درجه اول است و در دوران دفاع مقدس پشتوانه بزرگی برای جریان دفاع مقدس و لشکر ثارالله بوده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بیان کرد: ترویج یاد این مرد بزرگ در واقع ترویج جهاد، مجاهدت در راه خدا و ایثارگری است.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری عنوان کرد: آیت‌الله جعفری شخصیتی است که بصیرت داشته و در صحنه‌های مختلف و فتنه‌ها بصیر و بصیرت‌آفرین  بوده که موضع ایشان در فتنه ۸۸ که موضع صحیح، محکم، جدی و پیش‌برنده‌ای بوده، معروف است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: وقتی از آیت‌الله جعفری یاد می‌کنیم در واقع از پارسایی و صداقت یاد کرده‌ایم.

وی افزود: مومن کسی است که وقتی با او نشستی دوست داری دوباره او را ببینی و دلت برایش تنگ می‌شود؛ وقتی با آیت‌الله جعفری می‌نشستیم با گرمای وجود، صفا و صدق ایشان حال انسان منقلب می‌شد.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری با اشاره به روایتی از حضرت عیسی(ع) که فرمودند؛ با کسی بنشینید که شما را یا خداوند متعال بیاندازد گفت: آقای جعفری یکی از مصادیق  آن بود و وقتی انسان با او می‌نشست حس ملکوتی و ارتباط با خدا در او شکل می‌گرفت.

وی تصریح کرد: او وقتی حرف می‌زد علم و معرفت را بالا می‌برد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خاطر نشان کرد: عمل او با داشتن خصوصیاتی چون پارسایی،خداترس بودن، توجه به قیامت، بی‌رغبتی به دنیا، آخرت‌گرایی را در وجود انسان تقویت می‌کرد.

وی در ادامه گفت: این جلسه برای قدرشناسی از خدماتی است که این مرد خدایی سال‌های سال در سطح استان پهناور کرمان در صیانت دینی استان و در حفظ فضائل الهی و روحیه جهاد و شهادت در استان داشته است.

انتهای خبر/ک




ترویج یاد آیت‌الله جعفری، ترویج جهاد است

منبع:آرمـان
? ترویج یاد آیت‌الله جعفری، ترویج جهاد است