ترس استکبار از شهید سلیمانی بیش از قاسم سلیمانی است

سردار رضا ترابی گفت: ترس استکبار از شهید سلیمانی بیش از قاسم سلیمانی است و شهادت او ترس بر دل دشمن انداخته است. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، سردار « رضا ترابی » همرزم سپهبد شهید سلیمانی در آئین گرامیداشت سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مسجد بازار شهر زهکلوت، اظهار کرد: […]

سردار رضا ترابی گفت: ترس استکبار از شهید سلیمانی بیش از قاسم سلیمانی است و شهادت او ترس بر دل دشمن انداخته است.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، سردار « رضا ترابی » همرزم سپهبد شهید سلیمانی در آئین گرامیداشت سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مسجد بازار شهر زهکلوت، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی، فرماندهی دلیر، پدری مهربان و برادری دلسوز بود و واژه ها برای وصف او ناتوان هستند.

 
سردار رضا ترابی فرمانده سابق سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و از نیروهای تحت فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی درباره او اینطور گفت: حاج قاسم سلیمانی نگاهش به رزمندگان فرا جناحی بود ، همه رزمندگان را با هرسلیقه ، گرایش و گویشی و از هر شهری که بودند به چشم یک رزمنده نگاه می کرد و نگاهش به رزمندگان انسانی و فراجناحی بود.
 
وی در ادامه به بیان خاطراتی از سپهبد شهید سلیمانی در جنگ تحمیلی پرداخت و یادآور شد: حاج قاسم در عملیات های متعدد به شدت آسیب می دید و مجروح می شد تا جایی که همه تصور می کردند شهید شده است، اما خداوند او را برای چنین موقعیتی ذخیره کرد.
 
وی با یادآوری اینکه حاج قاسم در دوران دفاع مقدس همواره در خط مقدم با دشمن می جنگید، عنوان کرد: او در دفاع مقدس خوش درخشید و با اینکه فرمانده بود ولی همیشه جلوتر از رزمندگان برای دفاع می ایستاد.
 
هم رزم شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم در نبرد با طالبان در مزار شریف و در نبرد با داعش در سوریه بارها تا مرز شهادت پیش رفت.
 
وی افزود: در سیل خوزستان علی رغم این که سپاه قدس مسئولیتی در قبال این حادثه نداشت، اما حاج قاسم با پای پیاده در کوچه های شادگان و حمیدیه خدمت می کرد و موکب های اربعین را برای یاری و خدمت به مردم بسیج کرد.
 
ترابی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی روحیه خدمتگزاری بالایی داشت و در نهایت به دست شقی ترین موجود روی زمین به شهادت رسید.
 
 
وی با ذکر این مطلب که شکوه و عظمت حضور میلیونی مردم در بدرقه این سردار دنیا را تکان داد، افزود: آیین تشییع جنازه سردار نیز بساط بسیاری از فتنه ها را جمع کرد.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن بداند شهید قاسم سلیمانی برای استکبار از سردار قاسم سلیمانی خطرناکتر است، عنوان کرد: عزت و اقتدار امروز را مدیون خون شهدا و هوشیاری و درایت رهبری هستیم.
 
 
انتهای پیام/پ




ترس استکبار از شهید سلیمانی بیش از قاسم سلیمانی است

منبع:آرمـان
? ترس استکبار از شهید سلیمانی بیش از قاسم سلیمانی است