تخصیص ۶ میلیارد تومان برای تجهیز پردیس سینمایی بم

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان سینمایی کشور از تخصیص شش میلیارد تومان برای تجهیز پردیس سینمایی بم خبر داد. محمد خزاعی امروز سوم بهمن ماه در حاشیه بازدید از ساختمان پردیس سینمایی شهر بم اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای اتمام مجتمع‌های نیمه تمام در کشور سعی داریم تمام پروژه‌های در حال ساخت را به […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان سینمایی کشور از تخصیص شش میلیارد تومان برای تجهیز پردیس سینمایی بم خبر داد.

محمد خزاعی امروز سوم بهمن ماه در حاشیه بازدید از ساختمان پردیس سینمایی شهر بم اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای اتمام مجتمع‌های نیمه تمام در کشور سعی داریم تمام پروژه‌های در حال ساخت را به پایان برسانیم و تعهداتی که سازمان سینمایی به مجموعه سینماهای فرهنگ داده، در حال انجام است.

رئیس سازمان سینمایی کشور افزود: هر کدام از سینماها که زیرساخت آن آماده و توسعه آن کامل شود، برای تجهیز آنها اقدام می‌کنیم.

وی بیان کرد: در بسیاری از شهرستان‌هایی که این پروژه‌ها در دولت قبل آغاز شده بود و به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده، هم اکنون در حال توسعه و ساخت آنه هستیم.

خزاعی گفت: پردیس سینمایی بم پیشرفت درصدی داشته و امیدواریم تا سال آینده تکمیل شده و این سینما همزمان با دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: ظرفیت شش سالن سینما در شهرستان بم بسیار خوب است و کمبودهای حوزه زیرساخت فرهنگی باید مرتفع شود. 

به گزارش نذیر کرمان، زیربنای این سینما در سه سالن تعریف شده و با ۱۱۰۰ متر فضا، ظرفیت ۳۰۰ نفری دارد که قرارداد فاز اول با اعتبار نزدیک به شش میلیارد تومان بوده و برای تکمیل این پروژه با فهرست بهای ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

انتهای پیام




تخصیص ۶ میلیارد تومان برای تجهیز پردیس سینمایی بم

منبع: ایـسنا
? تخصیص ۶ میلیارد تومان برای تجهیز پردیس سینمایی بم