تخصیص اعتبار تعریض جاده رودبارجنوب_جازموریان در مرحله جمع‌بندی است

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: باند دوم جاده رودبارجنوب به جازموریان مطالعه شده و دو هفته قبل گروهی از سازمان برنامه و بودجه حضور پیدا کرده و مسیر جاده را مورد بررسی قرار داده‌اند و برای تخصیص اعتبار به جمع‌بندی رسیدند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ پس […]

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: باند دوم جاده رودبارجنوب به جازموریان مطالعه شده و دو هفته قبل گروهی از سازمان برنامه و بودجه حضور پیدا کرده و مسیر جاده را مورد بررسی قرار داده‌اند و برای تخصیص اعتبار به جمع‌بندی رسیدند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ پس از اینکه بخش جازموریان بر اساس تصویب‌نامه تقسیمات کشوری هیات وزیران از شهرستان رودبارجنوب جدا و به شهرستان تبدیل شد. اقدامات متعددی برای ارتقا این شهرستان از سوی مرکز کشور و مرکز استان اتخاذ شده است اما برای آنکه از نظر شاخص‌های عمرانی و توسعه‌ای به حد نرمال سطح کشور برسد باید اقدامات زیرساختی بسیاری برای این شهرستان انجام شود.

این شهرستان با توجه به اینکه تازه تأسیس است دارای مشکلات متعدد زیرساختی است. چندی پیش محمدجعفر جهانگیری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با بیان اینکه شهرستان جازموریان، شهرستان تازه تأسیس است که از نظر زیرساخت مشکلات عدیده‌ای دارد، گفته بود: در این شهرستان از نظر شاخص‌های عمرانی و توسعه‌ای از سطح نرمال کشوری، عقب هستیم؛ بنابراین از مسئولان استانی و کشوری خواهشمندیم که در این زمینه همکاری کنند و اگر شهرستان به میزان ۵۰ درصد شاخص‌های نرمال کشوری دست پیدا کند، مردم نیز راضی خواهند شد.

فرماندار شهرستان جازموریان با تأکید بر اینکه بخش حائز اهمیت تجهیز جاده رودبارجنوب به جازموریان است، عنوان کرد: در ۶ ماهه گذشته در این جاده ۲۳ نفر فوت شده‌اند که این مسئله، نارضایتی و گلایه‌مندی مردم را در برداشته است؛ چرا که اتفاقات جاده‌ای به‌دلیل عدم تکمیل پروژه تعریض جاده است.

وی بیان کرد: اگر جاده جازموریان_محمدآباد اگر تکمیل شود از لحاظ توسعه، آبادانی، امنیتی و اجتماعی باعث پیشرفت منطقه و راه ارتباطی استان‌های سیستان‌و‌بلوچستان، هرمزگان و کرمان نزدیک خواهد شد و همچنین تأثیرات به‌سزایی در سطح شهرستان دارد.

در زمینه تعریض و تجهیز جاده رودبارجنوب به جازموریان منصور شکراللهی نماینده نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ گفت: باند دوم این جاده مطالعه شده است و دو هفته قبل گروهی از سازمان برنامه و بودجه حضور پیدا کرده و مسیر جاده را مورد بررسی قرار داده‌اند و برای تخصیص اعتبار به جمع‌بندی رسیدند و پیگیر هستیم باند دوم این جاده که مسیر پرتردد است راه‌اندازی شود تا در کاهش تصادفات و تسهیل در رفت‌و‌آمد تأثیرگذار باشد.

انتهای خبر/م




تخصیص اعتبار تعریض جاده رودبارجنوب_جازموریان در مرحله جمع‌بندی است

منبع:آرمـان
? تخصیص اعتبار تعریض جاده رودبارجنوب_جازموریان در مرحله جمع‌بندی است