تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغالزایی حوزه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت

نذیر کرمان/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت گفت: ۹۰ درصد تعهدات اشتغالزایی در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان طی پنج ماهه سال جاری محقق شد. علی نجفی‌نژاد امروز ۱۶ شهریورماه در این رابطه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰ نفر در حوزه گردشگری و مابقی نیز در حوزه صنایع‌دستی در […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت گفت: ۹۰ درصد تعهدات اشتغالزایی در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان طی پنج ماهه سال جاری محقق شد.

علی نجفی‌نژاد امروز ۱۶ شهریورماه در این رابطه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰ نفر در حوزه گردشگری و مابقی نیز در حوزه صنایع‌دستی در سامانه اشتغال ثبت نام کرده‌اند.

او افزود: بیشتر اشتغالزایی در حوزه گردشگری بافت اتفاق افتاده که ایجاد مجموعه‌های بزرگ گردشگری پارس زیگورات و ستاره بام دلیلی بر این ادعا است.

نجفی‌نژاد با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال در حوزه صنایع‌دستی به مراتب ساده‌تر از حوزه گردشگری است، بیان کرد: در این حوزه با در دست داشتن مجوزهای لازم و سرمایه‌ای اندک می‌توان شغل ایجاد کرد و اداره‌کل میراث‌فرهنگی هم به عنوان متولی امر با اعطای تسهیلات کم بهره به عنوان مثال تسهیلات تبصره ۱۸ به این عزیزان کمک می‌کند.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بافت ادامه داد: خوشبختانه شهرستان بافت در حوزه گردشگری و حوزه صنایع دستی سرآمد است که می‌توان با جذب سرمایه‌گذار در بحث اشتغال‌زایی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و صنایع‌دستی قوی عمل کرد.

انتهای پیام




تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغالزایی حوزه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت

منبع: ایـسنا
? تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغالزایی حوزه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت