تجمع میقات صالحین ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله درمحل مصلی بزرگ کرمان برگزار شد

  تجمع میقات صالحین درمحل مصلی بزرگ امام علی علیه السلام کرمان برگزار شد تجمع بزرگ میقات صالحین با  حضورحلقه های صالحین پایگاههای مقاومت بسیج و حضور اقشار مختلف بسیج  در مصلای بزرگ امام علی علیه السلام این شهرستان برگزار شد. به گزارش فت فتودرکرمان، همایش میقات صالحین با حضور حلقه های صالحین و حضور […]

 
تجمع میقات صالحین درمحل مصلی بزرگ امام علی علیه السلام کرمان برگزار شد
تجمع بزرگ میقات صالحین با  حضورحلقه های صالحین پایگاههای مقاومت بسیج و حضور اقشار مختلف بسیج  در مصلای بزرگ امام علی علیه السلام این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فت فتودرکرمان، همایش میقات صالحین با حضور حلقه های صالحین و حضور اقشار مختلف بسیج سپاه ناحیه حضرت رسول صلوات الله ازجمله بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی، محلات، ادارات و روحانیون ظهر امروز در مصلای بزرگ امام علی علیه السلام  این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله گفت:

وقتی موفقیت در اجرای این حلقه‌ها خوب بوده باید خانواده‌ها نیز از فواید آن استفاده کنند و تکرار مسائل بدیهی در حلقه‌های صالحین بد نیست یعنی موضوعاتی که جامعه می‌گوید ما آن‌ها را بلد هستیم اما ممکن است به دلیل گذشت زمان فراموش‌شده باشد برای تکرار و یادآوری مجدد بیان شود.

وی افزود: این حلقه‌های صالحین برکات زیادی در جامعه داشته است بهتر است این حلقه‌ها به مسائل خانواده‌ها نیز تسری پیدا کند و موضوعات خانوادگی نیز موردبررسی قرار بگیرد زیرا آن‌ها هم جزء مدار وجودی بسیج هستند.

برجی با اشاره به این موضوع که امروز بسیج در بُعد تربیتی و اعتقادی نیز ورود پیداکرده است، گفت: طرح صالحین نمونه بی‌بدیلی از این بُعد فعالیتی بسیج به شمار می‌آید که با دست‌خالی در حال انجام است.

وی از سرگروه‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها به دلیل زحماتی که در این حلقه‌ها بر دوش دارند، تشکر کرد و گفت: هدف ما رفع مشکلات و کمک به بسیجیان است؛ میقات صالحین برای آشنایی هرچه بهتر و ارتباط اولیا با صالحین، شرکت نوجوانان و جوانان در نماز جمعه و ارتباط با نماز جمعه است.

فرماندهمقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله تصریح کرد: میقات صالحین یکی از برنامه‌های تربیتی صالحین بوده و تربیت نسل آینده و پاک‌سازی برای آینده از جمله هدف‌های صالحین است.




تجمع میقات صالحین ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله درمحل مصلی بزرگ کرمان برگزار شد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? تجمع میقات صالحین ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله درمحل مصلی بزرگ کرمان برگزار شد