تجمع خانواده ورزش روزانه از سراسر شهرستان کرمان در پارک مطهری

خانواده ورزش روزانه صبح مورخه ۲۷ مهرماه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پارک مطهری کرمان گرد هم آمدند. به گزارش نذیر کرمان، هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، همایش بزرگ ورزش روزانه را با حضور گرم آقایان مطهری و طاهری رئیس و نایب رئیس […]

خانواده ورزش روزانه صبح مورخه ۲۷ مهرماه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پارک مطهری کرمان گرد هم آمدند.

به گزارش نذیر کرمان، هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، همایش بزرگ ورزش روزانه را با حضور گرم
آقایان مطهری و طاهری رئیس و نایب رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان، پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران از بوستان های سطح شهر در محل پارک مطهری کرمان برگزار کردند.

اجرای حرکات ورزشی این همایش را مربیان بوستان مطهری آقایان احمدی،حمزه و پورحسنی به عهده داشتند.

روح اللّٰه مطهری پس از پایان حرکات ورزشی در بین ورزشکاران ضمن تبریک و بزرگداشت هفته تربیت بدنی به جامعه ورزش شهرستان کرمان، خواستار حضور بیشتر و پرشور همشهریان در این عرصه ورزشی به جهت افزایش بهره وری در انجام امور روزانه و شادی و نشاط اجتماعی در بین مردم شد.

همچنین ایشان اقدام جنایتکارانه و ضد انسانی رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین علی الخصوص کودکان و زنان بی پناه را محکوم و بیان کرد: جامعه ورزش هیات همگانی شهرستان کرمان حمایت قاطعانه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارد و آرزومند پیروزی این مردمان شریف در برابر اشغالگران صهیونیستی است.

در نهایت این همایش با انجام قرعه‌کشی و اهدا جوایز به پایان رسید.




تجمع خانواده ورزش روزانه از سراسر شهرستان کرمان در پارک مطهری

منبع:یـزدان کـرمان
? تجمع خانواده ورزش روزانه از سراسر شهرستان کرمان در پارک مطهری