تجلیل از شهدا تجلیل از نظام جمهوری اسلامی است

مدیر اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تجلیل از شهدا تجلیل از نظام جمهوری اسلامی است. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«فت فتو»؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره […]

مدیر اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تجلیل از شهدا تجلیل از نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«فت فتو»؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز گفت: امنیت  و آرامش کنونی حاکم بر کشور مدیون قطره قطره خون شهداست.

وی با گرامیداشت ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا خاطر نشان کرد: در طول دفاع مقدس شهدا با افتخار جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند پس هر روز، روز شهداست و باید در هر مکان و زمانی به یاد شهدا و قدر دان شهدا باشیم.

رضایی با بیان این هر روز روز شهدا، ایثارگران و جانبازان است، بیان کرد: تجلیل از شهدا تجلیل از نظام مقدس جمهوری اسلامی است زیرا عزت این نظام در جهان از برکت خون شهداست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه شهدا ناظر بر رفتار و اعمال ما در حوزه سازمانی هستند، تاکید کرد: باید در وظایف سازمانی خود به گونه‌ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.

به گزارش فت فتو؛ یادواره شهید فرهنگی شهید غلامرضا جعفری پور کرمانی از شهدای هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان با حضور خانواده این شهید بزرگوار در آستانه روز بزرگداشت شهدا برگزار شد.

انتهای خبر/م




تجلیل از شهدا تجلیل از نظام جمهوری اسلامی است

منبع:آرمـان
? تجلیل از شهدا تجلیل از نظام جمهوری اسلامی است