تجدید میثاق فرماندهان ارتش مستقر در کرمان با شهداء

به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین سالروز ارتش کارکنان و فرماندهان قرارگاه منطقه ای جنوب شرق مستقر در کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. به گزارش فت فتو،امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا گفت با توجه به آغاز دهه ارتش امسال طلیعه این مراسم با […]

به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین سالروز ارتش کارکنان و فرماندهان قرارگاه منطقه ای جنوب شرق مستقر در کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش فت فتو،امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا گفت با توجه به آغاز دهه ارتش امسال طلیعه این مراسم با تجدید بیعت با ۴۸ هزار و ۵۰۰ شهید دوران دفاع مقدس اغاز کردیم و با خون‌مطهر شهدا و شهید سلیمانی تجدید میثاق میکنیم که بصیرت را زودتر از ما درک کردند و خون مقدس خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند فردا هم با رژه پر شکوه خودرویی در خدمت مردمیم.

همکارمان نجفی به همین مناسبت به سراغ نیروهای قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش ر رفته و از نزدیک ابعاد مختلف فعالیتهای این نهاد را روایت کرده است .
روایت این گزارش از اقتدار و تلاش برای آماده سازی نیروهای نظامی گرفته تا بعد پشتیبانی از مردمی است که همواره ارتشیان را در کنار مردم قرارداده است.

کد ویدیو




تجدید میثاق فرماندهان ارتش مستقر در کرمان با شهداء

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تجدید میثاق فرماندهان ارتش مستقر در کرمان با شهداء