تا پایان سال در پنج شهرستان جنوبی کرمان هیچ راه روستایی بدون آسفالت نخواهیم داشت

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: تا پایان سال در جنوب کرمان هیچ راه روستایی بدون آسفالت نخواهیم داشت. منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به این‌که پس از سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان نشستی با معاون اول رئیس‌جمهور داشتیم، گفت: به منظور عملیاتی […]

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: تا پایان سال در جنوب کرمان هیچ راه روستایی بدون آسفالت نخواهیم داشت.

منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به این‌که پس از سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان نشستی با معاون اول رئیس‌جمهور داشتیم، گفت: به منظور عملیاتی کردن مصوبات سفر ریات جمهوری، تخصیص اعتبارات باید از جنوب استان و محروم‌ترین شهرستان‌ها شروع شود که این مصوبات تا اندازه‌ای تخصیص پیدا کرده است.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری، شهرستان شدن، جازموریان بود که این کار انجام شد و روند اجرایی کار در حال انجام است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: از دیگر مصوبات سفر ریاست جمهوری این بود که اعتباراتی برای راه‌ها در نظر گرفته شود که بخشی از اعتبارات برای بیمارستان کهنوج بود و تقریبا ۵۰۰ میلیارد تومان برای این مسئله اختصاص داده شد تا این بیمارستان ظرف سه سال ساخته شود.

شکراللهی عنوان کرد: برای را‌ه‌های پنج شهرستان جنوبی استان ۱۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است همچنین برای روکش آسفال راه‌های روستایی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده به‌گونه‌ای که تا پایان سال ۱۴۰۲ ما هیچ راه روستایی بدون آسفالت نخواهیم داشت.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای جاده‌ای در محور جاسک، ۵۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است که تقریبا ۵۰ الی ۶۰ میلیارد تومان برای امسال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مالی اظهار کرد: کشورمان تحت فشار تحریمی است که با رفع تحریم‌ها و ایجاد سرمایه‌گذاری خارجی، مسائل و مشکلات در کشور رفع خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ در جنوب استان در عرصه راه‌ها و مسائل متعدد کارهای خوبی انجام شود.

انتهای خبر/م




تا پایان سال در پنج شهرستان جنوبی کرمان هیچ راه روستایی بدون آسفالت نخواهیم داشت

منبع:آرمـان
? تا پایان سال در پنج شهرستان جنوبی کرمان هیچ راه روستایی بدون آسفالت نخواهیم داشت