چراغ سینما در جنوب کرمان روشن می‌شود

با پیگیری‌های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چراغ سینما در جنوب کرمان روشن می‌شود. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان؛ بر اساس تفاهم‌نامه صورت گرفته فی مابین اداره کل […]

با پیگیری‌های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چراغ سینما در جنوب کرمان روشن می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان؛ بر اساس تفاهم‌نامه صورت گرفته فی مابین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینماهای جنوب کرمان تجهیز و راه‌اندازی می‌شوند.

 
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی گفت: تیم اعزامی از سوی معاونت سینمایی برای تجهیز و راه‌اندازی سینما‌های جنوب کرمان از صبح امروز کار خود را شروع کرده‌اند و ان شاءالله طی هفته آینده سینما جیرفت با تمام تجهیزات تحویل اداره کل می‌شود.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه سالن سینما تمامی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان‌های جنوبی نیز تجهیز و راه‌اندازی می‌شوند، تصریح کرد: سینماهای جنوب کرمان با تجهیزات کامل از جمله سیستم صوت، سیستم نور پرده و … تکمیل و آماده ارائه خدمات به مردم جنوب کرمان می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه بعضی از شهرستان‌های جنوبی تاکنون از وجود سینمای ثابت بی‌بهره بود و فقط سینمای سیار به‌صورت محدود فعالیت می‌کرد، گفت: با تجهیز مجتمع‌های فرهنگی هنری جنوب کرمان به امکانات روز سینما، مردم این منطقه می‌توانند فیلم‌های روز سینمای ایران را همزمان با سینماهای سطح کشور در این مجتمع‌ها به تماشا بنشینند.
 
حسینی توسعه و ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری یکی از رویکردهای اصلی دولت‌سیزدهم دانست و عنوان کرد: به همین منظور به‌زودی شاهد تجهیز و راه‌اندازی سالن‌های سینما در جنوب کرمان خواهیم بود.
 
وی با بیان اینکه سینما در این منطقه مورد توجه ویژه مردم و علاقه‌مندان قرار دارد، خاطرنشان کرد: جنوب کرمان یکی از منطقه‌های مستعد کشور در عرصه فرهنگ و هنر به‌ویژه هنر سینماست و ما شاهد درخشش آثار تولیدی هنرمندان این دیار در عرصه ملی هستیم.

انتهای خبر/ تاج‌الدینی 




چراغ سینما در جنوب کرمان روشن می‌شود

منبع:آرمـان
? چراغ سینما در جنوب کرمان روشن می‌شود