طوفان‌ الأقصی بی‌خاصیتی سازمان ملل را آشکار کرد

امام جمعه جیرفت گفت: با عملیات طوفان الأقصی بی‌شرمی و بی‌حیایی رسوایی دولت صهیونیست و هم‌پیمانان آنان و بی‌خاصیتی سازمان ملل و مجامع بین‌المللی آشکار شد. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   امام جمعه جیرفت: ایران اسلامی موجب شکست […]

امام جمعه جیرفت گفت: با عملیات طوفان الأقصی بی‌شرمی و بی‌حیایی رسوایی دولت صهیونیست و هم‌پیمانان آنان و بی‌خاصیتی سازمان ملل و مجامع بین‌المللی آشکار شد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 

امام جمعه جیرفت: ایران اسلامی موجب شکست آمریکا است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم گفت: با همه‌پرسی در سرزمین‌های اشغالی، پایانی بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی پیش خواهد آمد.

امام جمعه جیرفت افزود: ایران اسلامی با پشتیبانی مقام معظم رهبری مدظله العالی توانسته است آمریکا و غرب را با شکست مواجه کند.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: رژیم صهیونیستی محکوم به کودک‌کشی و نسل‌کشی است و به حول و قوه الهی این رژیم غاصب به‌زودی به پایان خواهد رسید.

وی عنوان کرد: امروزه به برکت پیشرفت بسیج، جامعه ایران اسلامی توانسته است در همه ابعاد مختلف حرف برای گفتن داشته باشد و در جهان اسلام خوش بدرخشد.

حجت الاسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: فرهنگ در جامعه اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید در تمامی ابعاد فراگیر شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین کشور در جهت هدایت فرهنگی جامعه کوشا باشند تا جامعه‌ای پویا و فرهنگی را داشته باشیم.

امام جمعه راور: برخی انقلاب و حکومت اسلام را قبول دارند، اما صبرشان کم است

حجت‌‌الاسلام علی زمانی صبر و تقوا را دو رمز موفقیت انسان بیان کرد و گفت: خداوند سبحان در قرآن مجید دو رمز موفقیت برای ما ذکر کرده است که اگر این دو رمز را به‌کار گیریم تمام مکر، حیله، توطئه، شیطنت، نامردی و ناجوانمردی و تمام آنچه دشمن، علیه ما نقشه می‌کشد، خنثی خواهد شد و آن صبر در برابر مشکلات و تقوای الهی است.

امام جمعه راور ادامه داد: بعضی‌ها انقلاب و حکومت اسلام را دوست دارند، اما طاقتشان کم است؛ دین و ایمان آنان به گران یا ارزان شدن اجناس بسته است، گران می‌شود بی‌دین می‌شوند، ارزان می‌شود، دین‌دار می‌شوند این‌گونه اعتقادات بی‌فایده است این افراد به نتیجه‌ای از ایمان نمی‌رسند.

وی تاکید کرد: اصل در زندگی ما باید دین باشد سختی‌ها، راحتی‌ها، قدرت‌ها، جنگ‌ها، فتنه‌ها در مقابل همه این‌ها ما باید دین خودمان را حفظ کنیم؛ همان‌طور که تاریخ انبیا هم این درس را به ما یاد داده است کسانی‌که مومن بودند در تمام سختی‌ها صبر داشته‌اند.

حجت‌‌الاسلام علی زمانی خاطرنشان کرد: همان‌طور که قرآن می‌فرماید اگر در برابر مشکلاتتان صبر کردید، دین‌تان را به خاطر سختی‌های معیشتی از دست ندادید و تقوای الهی را پیشه خود قرار دادید، هرچه دشمن می‌خواهد مکر کند شما پیروز خواهید شد.

امام جمعه راور با اشاره به مکر و شیطنت بسیار خطرناک رژیم صهیونیستی برای صنایع موشکی ایران گفت: رژیم صهیونیستی از قبل گفته بود به‌زودی ما ایران را در درون نابود می‌کنیم؛ اما اطلاعات صنایع دفاعی کشورمان آن چنان معجزه‌ای آفرید و به فضل الهی قدرتی از خود نشان داد، قبل از اینکه آنان به نتیجه برسند همه را خنثی کردند.

وی با بیان فرازهایی از سخنان رهبری خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند به قله نزدیک هستیم، ملت باید کمی صبر و تحمل از خود نشان دهند به‌زودی به قله خواهیم رسید، آن موقع دنیا هیچ غلطی نمی‌تواند در برابر ملت ایران انجام بدهد.

امام جمعه شهربابک: جنگ شناختی، مقدمه همه جنگ‌هاست

حجت‌الاسلام علی‌اصغر انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان گفت: طبق فرموده امیرالمومنین(ع) بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین بنده‌ها نزد خداوند بنده‌ای است که خداوند او را در مبارزه با نفسش یاری کند.

امام جمعه شهربابک افزود: وقتی خداوند کسی را یاری کند، این بنده طریق خود را می‌بیند، راه خود را می‌پیماید و نشانه‌های راه را می‌شناسد.

وی بیان کرد: حضرت امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند «انسان با تقوا همیشه نشانه‌ها را میشناسد و آن‌ چیزی که باعث فرو رفتن در گناهش بشود را قطع می‌کند تا در گناهان غرق نشود.»

حجت‌الاسلام انصاری با بیان اینکه در تربیت فاطمی از جمله نکاتی که حضرت زهرا(س) در تربیت فرزندنشان به کار بردند، فطرت خداپرستی و کرامت انسانی بود، افزود: تقویت فضائل اخلاقی از دیگر ویژگی‌های تربیت فاطمی است.

امام جمعه شهربابک تصریح کرد: به گفته امام(ره) خواب آمریکا برای غرب آسيا تعبیر نمی‌شود، آنان در جنگ‌های ۸ روزه، ۲۲ روزه و ۳۳روزه موفق نشدند؛ در این دو ماه هم که کودک‌کشی می‌کنند، نمی‌توانند خواب آشفته‌شان را تعبیر کنند.

وی  اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند«باید تفکر بسیجی در جهان حاکم شود تا از دو قطبی‌های کاذب جلوگیری کند، می‌خواهند با دوقطبی‌ها جنگ بین شیعه و سنی، عرب و عجم و … راه بیاندازند.»

حجت‌الاسلام انصاری تصریح کرد: با جنگ شناختی افکار مردم را تحت تسلط خودشان قرار می‌دهند و بعد مردم را به جان هم می‌اندازند.

امام جمعه شهربابک گفت: مقدمه واقعه کربلا جنگ شناختی بود؛ امروز هم مقدمه همه جنگهایی که راه می‌اندازند جنگ شناختی است.

وی خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دو قطبیهای کاذب در جامعه و مردم را کنار بگذارید و ثبات و امنیت اراضی کشور مد نظرتان باشد.

امام جمعه شهربابک تاکید کرد: توجه به مشارکت بالای مردم در انتخابات، پیشرانی علم و فناوری شعار کاندیداها باشد.

حجت‌الاسلام انصاری با اشاره به اینکه تخریب همیشه معکوس عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: ارتقا بینش مردم، آسایش مردم، عدالت‌گرایی سر لوحه کارهای کاندیداها باشد و درباره حق و حقوق شفاف صحبت کنند.

امام جمعه بردسیر: شورای عالی فرهنگی در جنگ ترکیبی شورای عالی دفاع است

حجت‌الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر ضمن گرامیداشت سالروز سومین شهید محراب شهید دستغیب، آن شهید را معلم اخلاق و مهذب نفس خواند.

 وی افزود: نظریه شهید دستغیب در رابطه با تشکیل انقلاب، وجود تحول انقلابی و نفوذ اسلام و انقلاب در وجود تک تک افراد است و تا زمانی که خداشناسی، خدامحوری و یکتاشناسی در جان‌ها نفوذ نکند، انقلابی هم رخ نخواهد داد.

امام جمعه بردسیر ۱۹ آذرماه، سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام راحل را گرامیداشت و گفت: پایه انقلاب ما، انقلاب فرهنگی بود و در کنار انقلاب سیاسی و اجتماعی، بنیان تشکیل انقلاب بر مبنای فرهنگ اسلام بنا نهاده شده است.

وی در شرایط جنگ ترکیبی دشمن، تهاجم فرهنگی و هنجار‌شکنی‌های اجتماعی، از شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام شورای عالی دفاع یاد کرد.

حجت‌الاسلام کرمانی تشریح کرد: دو راهبرد اصلی سازماندهی وضع فرهنگی موجود در کشور، باور و اعتقاد به وجود جنگ فرهنگی و توزیع نیروی کارآمد و پرورش منابع انسانی برای انجام کارهای جهادی، انقلابی و فرهنگی است.

خطیب جمعه بردسیر با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس، ضمن تشکر از حضور نامزد‌های انتخاباتی در تنور گرم انتخابات، به کاندیدا‌ها توصیه نمود پیرو فرمایش مقام معظم رهبری از ایجاد دوقطبی‌های کاذب که باعث تخریب، تهمت، بد‌اخلاقی و معیار‌های منفی می‌شوند، پرهیز کنند و با صداقت، خوش‌اخلاقی و امید‌آفرینی باعث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند.

امام جمعه رودبار جنوب: طوفان‌ الأقصی بی‌خاصیتی سازمان ملل را آشکار کرد

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اينکه عملیات طوفان الاقصی خدمت بزرگی به‌ همه بشریت کرد، گفت: جبهه مقاومت در این عملیات سیلی محکمی به روی سیاه شیطان بزرگ یعنی آمریکایی‌ها وارد کرد.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه در  جریان این عملیات حیثیت استکبار جهانی به مخاطره افتاد، اظهار کرد: در این جریان اخیر بیداری جهانی و سازمان‌دهی آزادی‌خواهان جهان یک نصاب جدید و بی‌سابقه است.

وی بیان کرد: با عملیات طوفان الأقصی بی‌شرمی و بی‌حیایی رسوایی دولت صهیونیست و هم‌پیمانان آنان آشکار و بی‌خاصیتی سازمان ملل و مجامع بین‌المللی و دستگاه‌های حقوق بشر آشکار شد که تا چه اندازه بی‌خاصیت هستند.

افشارمنش با اشاره به حوادث اخیر غزه گفت: پس از آتش بس هفت روزه، شاهد حملات شدیدتر نسبت به دور اول از سوی رژیم اشغالگر قدس هستیم که این امر پس از سفر وزیر امور خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت.

خطیب جمعه رودبار جنوب افزود: دشمنان می‌خواستند که حماس و حزب‌الله را از بین ببرند، اما امروز قدرت حزب‌الله چندین برابر شده و به‌زودی شاهد خواهیم بود که خداوند آنان را به سزای اعمال‌شان می‌رساند.

حجت‌الاسلام افشارمنش تصریح کرد: آمریکا به‌دنبال دوگانه‌سازی در بین امت اسلام بود و می‌خواست جنگ سنی و شیعه راه بیندازد، اما پشتیبانان اصلی در معرکه غزه شیعیان حزب الله، یمن و عراق هستند.

وی ادامه داد: امروز یمنی‌های غیور، کشتی‌های رژیم صهیونیستی را توقیف می‌کنند و این رژیم در عرصه اقتصاد لطمه‌های زیادی دیده است.

امام جمعه فهرج: فرهنگ بسیج به‌زودی عالم‌گیر می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، با اشاره به عدم تحقق خواب آمریکایی‌ها در ایجاد خاورمیانه جدید گفت: یکی از اهداف آنان، نابودی حزب‌الله بود، اما امروز می‌بینیم، حزب‌الله ۱۰ برابر قوی‌تر از جنگ ۳۳ روزه شده است.

امام جمعه فهرج از عملیات طوفان‌الاقصی به‌عنوان زنده‌ترین نمونه برای شکست سیاست‌های آمریکایی در منطقه نام برد و بیان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی، نه تنها شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم جعلی است، بلکه شکستی راهبردی برای نظم رو به افول آمریکایی بوده و خواهد بود.

امام جمعه فهرج در ادامه، منطق بسیج را بنا بر بیانات ولی امر مسلمین جهان، منطق حداکثرسازی توان مقابله با تهدیدها برشمرد و اظهار کرد: امروز، جبهه مقاومت، همان بسیج لبنان، بسیج سوریه، بسیج عراق، بسیج یمن و بسیج فلسطین است.

آقاملایی با بیان اینکه، به‌زودی فرهنگ بسیج، عالم‌گیر خواهد شد، خاطرنشان کرد: منطق جبهه مقاومت، مقاوم سازی امت اسلامی و فراتر از آن مستضعفین عالم در مقابله با تهدیدها و خطرهاست.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای خبر/م
 




طوفان‌ الأقصی بی‌خاصیتی سازمان ملل را آشکار کرد

منبع:آرمـان
? طوفان‌ الأقصی بی‌خاصیتی سازمان ملل را آشکار کرد