تاکید رئیس دادگستری جیرفت بر نصب دوربین در واحد‌های صنفی

ستایی با بیان اینکه یکی از نقاطی که سرقت‌های خرد صورت می‌گیرد، مرکز شهر جیرفت و بازار است، بر نصب دوربین در واحد‌های صنفی تاکید کرد. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، اصغر ستایی مختاری، رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در بازدید از پیش اعلام نشده از کلانتری ‌۱۱ شهرستان جیرفت، اوراق و پرونده‌ها و وضعیت بازداشتگاه […]

ستایی با بیان اینکه یکی از نقاطی که سرقت‌های خرد صورت می‌گیرد، مرکز شهر جیرفت و بازار است، بر نصب دوربین در واحد‌های صنفی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، اصغر ستایی مختاری، رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در بازدید از پیش اعلام نشده از کلانتری ‌۱۱ شهرستان جیرفت، اوراق و پرونده‌ها و وضعیت بازداشتگاه این کلانتری را بررسی و سوابق و پرونده‌های افراد بازداشت شده را در محل کلانتری مورد بررسی قرار داد.

او در جریان این بازدید با توصیه به فرمانده کلانتری یاد شده از وی خواست دعاوی را تا جایی که ممکن است و حق کسی در خطر نباشد، به مصالحه بکشاند و از تشکیل پرونده‌های قضایی جلوگیری کند.

ستایی مختاری با اشاره به این مطلب که مصلحین و حکمین، ظرفیت بسیار خوبی برای مصالحه بین مردم هستند، بیان کرد: طرح مصلحین و حکمین قرآنی با استفاده از ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان قبل از طرح دعوی در دادگاه‌ها با هدف کاهش دعاوی، افزایش صلح و سازش و کاهش آسیب در حال اجرا است.

او با بیان اینکه زحمات و خدمات نیروی انتظامی در ارائه خدمات بی وقفه به مردم شریف جیرفت قابل قدردانی است، تصریح کرد: باید با جدیت و اهتمام، عرصه را بر متخلفان قانون و افراد هنجارگریز تنگ کرد و نگذاشت این شخص احساس امنیت خاطر و آسودگی کند و باید بداند که پلیس همواره بر این امر اشرف دارد.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری جیرفت بر نصب دوربین از سوی اصناف در واحد‌های صنفی تاکید کرد و ادامه داد: یکی از نقاطی که سرقت‌های خرد بیشتر صورت می‌گیرد، در مرکز شهر و بازار است، بنابراین می‌بایست در این مناطق اقدام به نصب دوربین شود و از کسبه و بازاریان برای نصب دوربین‌های مدار بسته استفاده شود.

او بر پاکسازی منطقه، محل‌های آلوده و مکان‌های تجمیع معتادان تاکید کرد و گفت: بدین منظور باید با خریداران مواد مخدر نیز برخورد شده و امنیت مناطق حاشیه نشین شهرستان نیز ارتقا یابد.

در ادامه این بازدید سروان آزاد آور، رئیس کلانتری ۱۱ جیرفت گفت: این کلانتری، قدیمی‌ترین کلانتری جیرفت و یکی از پرکارترین کلانتری‌های سطح شهر است که در مرکز شهرستان قرار گرفته است و شکایات و ناهنجاری‌های سطح شهر بیشتر در کلانتری ۱۱ مطرح می‌شود؛ چرا که بازار و کلیه پارک‌ها و مراکز درمانی در حوزه کلانتری ۱۱ هستند. 

او گفت: در اسرع وقت، گزارش جامع و تحلیلی از جرائم ارتکابی در حوزه استحفاظی و بستر‌های ممکن وقوع، شکل گیری جرائم و پیشنهادات و برنامه‌های کلانتری ۱۱ برای رصد مجرمین حرفه‌ای، ناامن سازی محیط برای بزهکاران، ارتقای امنیت، افزایش رضایتمندی و تقلیل آمار جرائم ارتکابی به شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ م 




تاکید رئیس دادگستری جیرفت بر نصب دوربین در واحد‌های صنفی

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? تاکید رئیس دادگستری جیرفت بر نصب دوربین در واحد‌های صنفی