تامین زیرساخت‌های مسکن ملی در کرمان ۳۶۸۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت:«برای تامین زیرساخت‌های آب،برق و فاضلاب نهضت ملی مسکن استان به ۳۶۸۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم که این اعتبار از محل منابع استانی،صندوق مسکن و آوردۀ وزارت‌خانه‌های مربوطه تامین می‌شود». محمدرضا وحیدی در شورای مسکن ملی استان کرمان افزود:«تاکنون ۸۵۰ میلیارد ریال از […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت:«برای تامین زیرساخت‌های آب،برق و فاضلاب نهضت ملی مسکن استان به ۳۶۸۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم که این اعتبار از محل منابع استانی،صندوق مسکن و آوردۀ وزارت‌خانه‌های مربوطه تامین می‌شود».

محمدرضا وحیدی در شورای مسکن ملی استان کرمان افزود:«تاکنون ۸۵۰ میلیارد ریال از این اعتبارات تامین شده که ۵۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات معادن و ۳۱۰ میلیارد ریال از منابع استانی تامین شده است».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از نذیر کرمان کرمان،وی در این نشست همچنین با اشاره به تاکید استاندار در حوزۀ کارگروه پیگیری تحقق تسهیلات و اعتبارات هزینه‌ای تامین زیرساخت مسکن،بیان کرد:«سه جلسه در این خصوص داشتیم که تامین زیرساخت آب،فاضلاب،برق و گاز به‌صورت مجزا بررسی شد و اولویت‌ها شناسایی و پروژه‌های قابل بهره‌برداری در سال جاری در اولویت اجرا قرار گرفت».

وحیدی افزود:«راه و شهرسازی شمال استان کرمان ۱۶ پروژه و جنوب سه پروژه اولویتدار دارد و در این زمینه ۲۳۹۱ واحد مسکونی به بهره‌برداری می‌رسند».

وی در خصوص تامین وام طرح نهضت ملی مسکن استان کرمان نیز گفت:«بانک ملی تمامی قرارداد خود را پرداخت کرده است و مابقی بانک‌ها نیز باید به تمامی تعهدات خود عمل کنند». /پ




تامین زیرساخت‌های مسکن ملی در کرمان ۳۶۸۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

منبع:خبر کرمان
?

تامین زیرساخت‌های مسکن ملی در کرمان ۳۶۸۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی