تارتار: ملوان برای برد به سیرجان آمده است

سرمربی ملوان بندر انزلی می‌گوید برابر گل گهر سیرجان تنها به برد فکر می‌کند. به‌ گزارش نذیر کرمان، مهدی تارتار، سرمربی ملوان در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازی‌های امسال کلا برای همه تیم‌ها با توجه به محدودیت بازیکنان و حذف زیر ۲۵ ساله‌ها سخت است و همه […]

سرمربی ملوان بندر انزلی می‌گوید برابر گل گهر سیرجان تنها به برد فکر می‌کند.

به‌ گزارش نذیر کرمان، مهدی تارتار، سرمربی ملوان در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازی‌های امسال کلا برای همه تیم‌ها با توجه به محدودیت بازیکنان و حذف زیر ۲۵ ساله‌ها سخت است و همه تیم‌ها سعی می‌کنند بهترین بازیکنان را انتخاب کنند و کار را برای هم سخت کردند و هیچ نتیجه‌ای از قبل قابل پیش‌بینی نیست.

او افزود: فردا هم بازی سختی برای هر دو تیم است. گل گهر در این سه بازی تیم منسجم و قابل احترامی نشان داده و تغییراتی نسبت به سال قبل داشته و نسبت به سال قبل یکدست‌تر شده‌اند. سال قبل بازیکنان باکیفیت خوبی داشتند که آن‌ها را از دست دادند ولی امسال تیم منسجم‌تری هستند برای همین هم هست که گلی دریافت نکردند و جایگاه مناسبی در جدول دارند.

تارتار ادامه داد: گل گهر ساختار قوی دارد و واقعا باید چنین مجموعه‌ای با این همه امکانات تبریک گفت. از همه نظر تیم کاملی هستند و همه باشگاه‌ها در کشور ما باید این شکل باشند. برای این تیم به‌غیر از بازی فردا آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی ذوب آهن افزود: ما هم انصافاً در دو بازی گذشته مقابل استقلال و فولاد فوق‌االعاده عمل کردیم و می‌توانستیم هر دو بازی را برنده باشیم ولی متاسفانه در تهران نتوانستیم امتیاز بگیریم. برای بازی فردا شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان باانگیزه و خوب تمرین کردند و امیدوارم با انجام شرح وظایفشان سه امتیاز را بدست بیاوریم. ما برای مساوی بازی نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم برای برد بازی کنیم اما تیم گل گهر هم قابل احترام است.

تارتار درباره تغییر سبک تیم‌های تحت هدایت وی در ملوان، گفت: وقتی با تیم‌های قوی بازی می‌کنی و زورت نمی‌رسد مجبور هستی تدافعی بازی کنی و بر اساس بازیکنانی که در اختیار گرفتی مجبور هستی تمرینات خود را طراحی کنی. امسال بازیکنان تهاجمی خوبی را جذب کردیم و هم مقابل فولاد و هم استقلال تهاجمی بازی کردیم. اگر نیروی تهاجمی داشته باشی باید تهاجمی بازی کنی و اگر نیروی تهاجمی کمی داشته باشی باید تدافعی بازی کنی. سال گذشته هم یکی از نتایج پر گل برای ذوب آهن بود که ۵ بر یک بود امسال هم برای ملوان است که ۴ بر صفر فولاد را برد. یک مربی بر اساس داشته‌های خود، تمرینات را طراحی می‌کند و ما هم بر این اساس سعی کرده‌ایم بهترین نتایج را بگیریم.

سرمربی ذوب آهن در مورد ادامه روند رو به رشد تیمش و اینکه جایگاه ملوان در انتهای لیگ به کجا می‌انجامد، گفت: هر مربی دوست دارد روند خوب را ادامه دهد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. دوست داریم همچنان خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم ضمن اینکه هوادارانی که تیم دارد مسئولیت ما را بیشتر می‌کند. باید همیشه نگاه اصلی خود را به هواداران داشته باشیم. باید همیشه هوادار خود را خوشحال کنیم، اگر این احساس مسئولیت را داشته باشیم بنابراین انرژی بیشتری می‌گذاریم و می‌توانیم این نتایج را ادامه دهیم اما هیچ وقت جایگاه تیمم را پیش‌بینی نمی‌کنم چون فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

تارتار درباره آرمان اکوان نیز گفت: آرمان در دو سالی که با من کار کرده هم از نظر اخلاقی و هم فنی جزو بهترین‌های تیم ما بوده و خیلی مواقع هم با مصدومیت بازی کرده و او هم مثل بقیه دارد زحمت می‌کشد. امیدوارم فردا روز خوب بازیکنان ما باشد و بتوانیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

انتهای پیام




تارتار: ملوان برای برد به سیرجان آمده است

منبع: ایـسنا
? تارتار: ملوان برای برد به سیرجان آمده است