تأکید خلیلی بر فعالیت پررنگ‌تر کرمانی‌ها در سوارکاری

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: اگرچه کرمان در سوارکاری رتبه دوم را بعد از تهران دارد؛ اما این فعالیت برازنده اهالی این استان نیست. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت سوارکاری استان کرمان که در محل هتل پارس کرمان برگزار شد، گفت: استان کرمان […]

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: اگرچه کرمان در سوارکاری رتبه دوم را بعد از تهران دارد؛ اما این فعالیت برازنده اهالی این استان نیست.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت سوارکاری استان کرمان که در محل هتل پارس کرمان برگزار شد، گفت: استان کرمان در سوارکاری رتبه دوم را بعد از تهران را کسب کرده که این نشان دهنده فعالیت خوب است؛ ولی این فعالیت خوب به دلایل مختلف راضی‌کننده و برازنده اهالی استان کرمان نیست.

او با اشاره به ضرورت توجه به زیرساخت‌های این ورزش افزود: باید هیئت‌های شهرستانی به تدریج فعال شوند و اطمینان داشته باشید به محض فعال شدن، متقاضی نیز برایش پیدا می‌شود.

خلیلی برای حل مشکل زمین هفت باغ با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و مسئولان وزارت ورزش قول مساعد داد.

او با اشاره به گلایه مندی برخی مبنی بر اهمیت هیئت بیشتر بر پرش اسب تصریح کرد: باید در برنامه چهار سال آینده هیئت لحاظ شود تا به همه رشته‌ها مانند استقامت، اسب دوانی، مسابقات زیبایی اسب و هنر‌های رزمی توجه شود.

رئیس فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به ورزش‌های اصیل ایرانی و گردشگری، بیان کرد: هنر‌های رزمی مصداق حرف‌های ایشان است؛ چرا که علاوه بر استفاده از اسب ایرانی، این نوع ورزش با فرهنگ و سنت ما نیز تناسب دارد.

خلیلی در بخش دیگری از سخنانش افزود: ما تنها ورزشی هستیم که خانم و آقا نداریم و بانوان پا به پای آقایان در بسیاری از مسابقات حضور دارند و مقام می‌آورند و این یک مزیت برای این ورزش است.

انتهای پیام/ب




تأکید خلیلی بر فعالیت پررنگ‌تر کرمانی‌ها در سوارکاری

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? تأکید خلیلی بر فعالیت پررنگ‌تر کرمانی‌ها در سوارکاری