تأکید امام جمعه سیرجان بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی «روز قدس»

امام جمعه سیرجان با تاکید بر حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: اضمحلال و محو رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است. به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سیرجان اظهار داشت: روز قدس روز اعتراض جهانی مسلمین علیه ظلم و جنایات سردمداران غاصب صهیونیستی است […]


امام جمعه سیرجان با تاکید بر حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: اضمحلال و محو رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سیرجان اظهار داشت: روز قدس روز اعتراض جهانی مسلمین علیه ظلم و جنایات سردمداران غاصب صهیونیستی است و وظیفه ذاتی همه ما این است که با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی نشان دهیم.

وی عنوان کرد: در این روز مردم ولایتمدار شهرستان سیرجان با حضور حماسی خود در این راهپیمایی، بار دیگر حماسه حضور را رقم خواهند زد.

خطیب جمعه سیرجان به شب‌های قدر نیز پرداخت و گفت: شب‌های قدر فرصتی مغتنم برای تکامل روحی و معنوی انسان و طلب بخشش و آمرزش گناهان است در شب‌های قدر فرصت طلایی برای بندگی خداوند است.

 مسلمی‌زاده  به مسأله حجاب در جامعه نیز پرداخت و تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم به قانون احترام بگذاریم. رعایت قانون یک برنامه منظم و برنامه‌ریزی شده است. همانطور که رهبری معظم عنوان کردند، بسیاری از کسانی که کشف حجاب می‌کنند از پشت پرده تحریک به این کار یعنی دستگاههای جاسوسی دشمن، مطلع نیستند و اگر بدانند پشت کشف حجاب و مبارزه با حجاب چه کسانی و دستگاههایی هستند، این کار را نمی‌کنند چون خیلی از آنها اهل دین و تضرع و ماه رمضان و دعا هستند.

 وی گفت: در مورد حجاب دشمن با برنامه وارد شده است و رهبرمعظم انقلاب کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی می‌دانند و ایشان هم تاکید دارند که ما نیز باید با برنامه پیش برویم تا به نتیجه برسیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





تأکید امام جمعه سیرجان بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی «روز قدس»

منبع: فــارس
? تأکید امام جمعه سیرجان بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی «روز قدس»