تأکید استانداری بر توسعه مشاغل خانگی است

فت فتو/کرمان سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: اخیرا در استانداری تاکید بر توسعه مشاغل خرد و خانگی است و این کار می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. حسین مهرابی، سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی استان کرمان با محوریت پته که همزمان با هفتمین دوره کشوری […]

فت فتو/کرمان سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: اخیرا در استانداری تاکید بر توسعه مشاغل خرد و خانگی است و این کار می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

حسین مهرابی، سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی استان کرمان با محوریت پته که همزمان با هفتمین دوره کشوری جایزه ملی فیروزه برگزار شد، بیان کرد: اقتصاد هنر و فرهنگ که در دنیا یک رشته تحصیلی است موضوع بسیار پیچیده‌ای است که در ایران راه سخت و پیچیده‌ای برای رسیدن به جایگاه خود در پیش دارد.

وی افزود: تفاوتی که بین قیمت مصرف‌کننده و تولیدکننده است ناشی از عدم برندسازی است که این هم نیازمند یک زنجیره ارزش هست و هنرمندان تک تک نمی‌توانند آن را ایجاد کنند.

مهرابی با اشاره به لزوم نوآوری و خلاقیت درصنعت به ویژه صنایع‌دستی گفت: این نوآوری می‌تواند با فکرهای کوچک شروع شود و به صنایع‌دستی حیات ببخشد؛ در این راستا می‌توان یک سری دوره‌ها می‌توان برگزار کرد که چگونه می‌توان این نوآوری‌ها را ایجاد کرد.

وی اشاره‌ای به بحث تولید محتوا کرد و گفت: وجود یک کالای دست‌ساخته در یک خانه به آن خانه روح می‌دهد و تأثیر آن بر روان انسان از نظر روانشناسی هم تایید شده است.

مهرابی با اشاره به اینکه اخیرا در استانداری تاکید بر توسعه مشاغل خرد و خانگی است گفت: این کار می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد به همین دلیل ما در حال حاضر بر روی ۱۲ هزار شغل سرمایه‌گذاری کردیم؛ در خصوص بحث بیمه و باقی مسائل مرتبط نیز فکرهایی می‌توان کرد و کارهای مفیدی می‌توان در این زمینه انجام داد.

انتهای پیام




تأکید استانداری بر توسعه مشاغل خانگی است

منبع: ایـسنا
? تأکید استانداری بر توسعه مشاغل خانگی است