بیمه سلامت سه دهک پایین جامعه در کرمان به صورت رایگان تمدید شد

کرمان – فت فتو – مدیرکل بیمه سلامت کرمان با بیان اینکه بیمه سه دهک پایین جامعه امروز (شنبه) در این استان به صورت رایگان تمدید شد گفت: دهک‌های مختلف بیمه شده فقط این هفته برای تمدید بیمه سلامت رایگان خود وقت دارند. محمد جعفری روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیمه […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل بیمه سلامت کرمان با بیان اینکه بیمه سه دهک پایین جامعه امروز (شنبه) در این استان به صورت رایگان تمدید شد گفت: دهک‌های مختلف بیمه شده فقط این هفته برای تمدید بیمه سلامت رایگان خود وقت دارند.

محمد جعفری روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیمه های درمانی سه دهک پایین به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه به صورت رایگان تمدید شده است افزود: به مناسبت هفته سلامت تمدید و بیمه شدن افراد فاقد بیمه در دهک‌های اول تا سوم پایین جامعه به صورت رایگان انجام می شود.

وی ادامه داد: بیمه درمانی سه دهک پایین جامعه در استان کرمان نیز از امروز از طریق سامانه‌ و به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه تمدید شد.

مدیرکل بیمه سلامت کرمان با تاکید بر اینکه افراد در صورت اضافه شدن فرد یا افراد جدید به خانواده در سه دهک پایین جامعه یا نیاز به تغییر شماره تلفن می‌توانند به سامانه سلامت شهروندی یا پیشخوان‌های بیمه مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: سایر اقشار جامعه برای اطمینان یافتن از قرار داشتن جز سه دهک پایین جامعه می‌توانند در سامانه بیمه سلامت وضعیت خود را بررسی و برای بیمه شدن اقدام کنند.

جعفری اظهار داشت: افرادی که مشمول سه دهک پایین نمی شوند فقط در این هفته می توانند بیمه خود را صورت رایگان تمدید کنند.

وی ادامه داد: شهروندان اگر تاکنون برای بیمه شدن مراجعه نکرده اند می‌ توانند از مزایای بیمه همگان رایگان استفاده کنند در غیر این صورت دهک‌ های چهار به بالا برای تمدید بیمه مشمول آزمون وسع  می‌شود.

به گزارش فت فتو، هفته سلامت سال ۱۴۰۱ از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت با شعار «سلامت ما، سلامت سیاره ما» نامگذاری شده است.




بیمه سلامت سه دهک پایین جامعه در کرمان به صورت رایگان تمدید شد

منبع: ایرنـا
? بیمه سلامت سه دهک پایین جامعه در کرمان به صورت رایگان تمدید شد