بیمارستان ۱۵۰ تختوابی تسکین رفسنجان ۱۴۰۵ افتتاح می‌شود

مدیرعامل طرح بیمارستان تسکین رفسنجان در حاشیه بازدید استاندار از این مجموعه گفت: بیمارستان تخصصی و خصوصی تسکین سال ۱۴۰۵ به‌بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش فت فتو از رفسنجان، علی قائم‌پناه مدیرعامل پروژه بیمارستان تسکین امروز در حاشیه بازدید استاندار کرمان از روند احداث این بیمارستان اظهار کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار […]


مدیرعامل طرح بیمارستان تسکین رفسنجان در حاشیه بازدید استاندار از این مجموعه گفت: بیمارستان تخصصی و خصوصی تسکین سال ۱۴۰۵ به‌بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، علی قائم‌پناه مدیرعامل پروژه بیمارستان تسکین امروز در حاشیه بازدید استاندار کرمان از روند احداث این بیمارستان اظهار کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار و با زیربنای ۵ هکتار در حال احداث بوده و ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی موقعیت دسترسی این بیمارستان به‌لحاظ قرارگرفتن در مسیر فرودگاه و کمربندی را خوب دانست و افزود: ۶۵ درصد سهامداران این بیمارستان خانواده نظری هستند و ۲۰ درصد سهامدار شرکت مس و ۱۵ درصد نیز پزشکان متخصص و فوق‌تخصص سهامدارند.

مدیرعامل مجموعه تسکین ادامه داد: علیرغم خشکسالی و نبود محصول پسته اما خانواده نظری به‌خوبی حمایت کردند به‌طوری‌که حتی یک روز کمبود اعتبار نداشتیم.

وی از پیش‌بینی اعتبار ۴۰ میلیون دلاری برای این پروژه یاد کرد و عنوان داشت:  مدت زمان باقیمانده، از این مرحله تا افتتاح بیمارستان چهار سال بوده و پش‌بینی می‌کنیم در سال ۱۴۰۵ افتتاح شود.

قائم‌پناه یادآور شد: تا این مقطع حدود ۶۰ هزار نفر روز اشتغالزایی داشته‌ایم.

وی در توضیح وضعیت بیمارستان نیز گفت: بیمارستان ۱۵۰ تختوابی جنرال بر پایه بالاترین سطح استاندارد جی‌سی‌آی مدیریت می‌شود و با حفظ کرامت انسانی، در کنار بیمارستان دو مرکز پزشکی فردگرا و پارک ارتقا سلامت احداث می‌شود که پارک منظور این نیست که قرار است بیماران به این بیمارستان مراجعه کنند بلکه افراد سالم هم در این پارک می‌توانند حضور یافته و امیدواری به زندگی در آنان افزایش یابد.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





بیمارستان ۱۵۰ تختوابی تسکین رفسنجان ۱۴۰۵ افتتاح می‌شود

منبع: فــارس
? بیمارستان ۱۵۰ تختوابی تسکین رفسنجان ۱۴۰۵ افتتاح می‌شود