بیمارستان شهر انار به زودی به بهره برداری می‌رسد

کرمان – استاندار کرمان از بهره برداری از بیمارستان انار طی ۲ ماه آینده خبر داد. به گزارش فت فتو، محمد مهدی فداکار ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان انار گفت: با پیگیری‌های انجام شده و اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان کرمان، امیدواریم که بیمارستان انار تا ۲ ماه آینده به بهره […]

کرمان – استاندار کرمان از بهره برداری از بیمارستان انار طی ۲ ماه آینده خبر داد.

به گزارش فت فتو، محمد مهدی فداکار ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان انار گفت: با پیگیری‌های انجام شده و اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان کرمان، امیدواریم که بیمارستان انار تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی همچنین در خصوص مجتمع ادارات گفت: پیشرفت قابل توجهی در این پروژه صورت گرفته است، که امیدواریم این پروژه نیز به زودی به بهره برداری برسد.

فداکار با اشاره به بازدید صورت گرفته از مجموعه ورزشی آموزش و پرورش گفت: در خصوص این پروژه در شورای آموزش و پرورش استان تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار کرمان در خصوص ممنوعیت شهرستان در زمینه سکونت و تردد افاغنه گفت: اگر بتوانیم شهرستان‌های دیگر را نیز ممنوع افاغنه خواهیم کرد.

وی در خصوص خبرهای خروج پول مس از استان کرمان گفت: این خبرها در حد شایعه است و پول تنها از بانکی به بانک دیگر منتقل گردیده است؛ و در حال حاضر ۴۶ درصد از منابع مس در رفسنجان استفاده می‌گردد.

وی افزود: چند پروژه که سال‌ها معطل مانده از جمله پروژه بیمارستان انار و پلی که در جاده ترانزیتی قرار دارد و همچنین پروژه مجتمع اداری شهرستان انار به زودی تعیین تکلیف و راه اندازی خواهد شد.

کد خبر ۵۶۴۵۲۲۱




بیمارستان شهر انار به زودی به بهره برداری می‌رسد

منبع: مــهر
? بیمارستان شهر انار به زودی به بهره برداری می‌رسد