بیش از ۶ میلیارد ریال کتاب در طرح پاییزه «کتاب کرمان» فروخته شد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب در استان، ۷۸۶۱ جلد کتاب به ارزش بیش از شش میلیارد ریال را به فروش رساندند. به گزارش فت فتو از کرمان، محمد جواد حسین‌زاده، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح […]

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب در استان، ۷۸۶۱ جلد کتاب به ارزش بیش از شش میلیارد ریال را به فروش رساندند.

به گزارش فت فتو از کرمان، محمد جواد حسین‌زاده، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: با توجه به اعلام سایت مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، تعداد ۲۴ کتابفروشی‌، ۱۹ کتابفروشی‌ در مرکز استان و تعداد ۵ کتابفروشی در شهرستان‌ها عضو طرح پاییزه کتاب در کرمان بودند که مبلغ کل فروش در این مدت ۶ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۸۰۸ هزار ریال و تعداد کل فروش ۷۸۶۱ جلد اعلام شده است.

حسین‌زاده ادامه داد: طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ به مدت پنج روز از شنبه ۲۹ آبان‌ماه تا روز چهارشنبه سوم آذرماه در استان و شهرهای کمتر توسعه یافته به مدت ۱۰ روز تا دوشنبه هشتم آذرماه با یارانه ۲۰درصدی برای کتاب‌های تألیفی و ۱۵درصدی برای کتاب‌های ترجمه به مخاطبان برگزار شد. بر همین اساس سقف مجاز خرید برای هر خریدار به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان  و سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۶۰ هزار ریال بوده است.

انتهای پیام




بیش از ۶ میلیارد ریال کتاب در طرح پاییزه «کتاب کرمان» فروخته شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بیش از ۶ میلیارد ریال کتاب در طرح پاییزه «کتاب کرمان» فروخته شد