بیش از ۷ هزارمتربه فضای درمانی،بهداشتی وآموزشی کرمان اضافه می شود

کرمان- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: چهار پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی با زیربنای ۷هزار و ۴۴ مترمربع و اعتبار ۱۸۹۰ میلیارد ریال دردهه فجر امسال افتتاح می شود. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، دکتر سیدمیثم موسوی افزود: دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی […]

کرمان- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: چهار پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی با زیربنای ۷هزار و ۴۴ مترمربع و اعتبار ۱۸۹۰ میلیارد ریال دردهه فجر امسال افتتاح می شود.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، دکتر سیدمیثم موسوی افزود: دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی با اعتبار ۱,۴۰۰ میلیارد ریال و زیربنا ۴ هزار و ۸۴۴ مترمربع، مرکز بهداشتی شهداد با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و زیربنای ۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع، مرکز بهداشتی درمانی پیرجل شهربابک با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و زیربنا ۵۰۰ مترمبع و مرکز بهداشتی درمانی تقی آباد با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و زیربنا ۵۰۰ مترمربع از پروژه‌هایی هستند که در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند.

دکتر موسوی همچنین با بیان اینکه فراخوان طرح‌های اولویت دار دانشگاه جهت واگذاری و اجرای مشارکتی در سایت دانشگاه به آدرس kmu.ac.ir بارگذاری شده است، از سرمایه گذاران و خیرین محترم جهت اجرای طرح‌های مذکور دعوت به عمل آورد.

معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه یادآور شد که ۴۹ پروژه عمرانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال ساخت است که برای بهره برداری این پروژه‌ها نیاز به حمایت و پشتیبانی نهادهای استانی و ملی هستیم.

کد خبر ۵۹۹۹۰۸۲




بیش از ۷ هزارمتربه فضای درمانی،بهداشتی وآموزشی کرمان اضافه می شود

منبع: مــهر
? بیش از ۷ هزارمتربه فضای درمانی،بهداشتی وآموزشی کرمان اضافه می شود