بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان به مدرسه رفتند

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز ۲۹ شهریورماه با برگزاری جشن شکوفه‌ها همزمان با سراسر کشور، بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان به مدرسه رفتند. به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم که به صورت نمادین در دبستان دخترانه شهدای خیابان گلدشت کرمان برگزار شد، اظهار کرد: […]

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز ۲۹ شهریورماه با برگزاری جشن شکوفه‌ها همزمان با سراسر کشور، بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان به مدرسه رفتند.

به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم که به صورت نمادین در دبستان دخترانه شهدای خیابان گلدشت کرمان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۱۶ میلیون دانش‌آموز در کشور داریم که یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر پایه اولی هستند.

وی ادامه داد: بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان به مدرسه می‌روند و از امروز سال تحصیلی برای این دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

رضایی گفت: ۶۰۰۰ مدرسه در استان کرمان داریم و تعلیم و تربیت در مدارس از شنبه اول مهرماه آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه شعار سال تحصیلی جدید «همه با هم یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» انتخاب شده، افزود: باید تلاش کنیم ایران را قوی کنیم و با درس خواندن بچه‌ها ایران قوی می‌شود.

انتهای پیام




بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان به مدرسه رفتند

منبع: ایـسنا
? بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان به مدرسه رفتند