بیش از ۷۰ هزار مترمربع زمین دولتی در رفسنجان رفع تصرف شد

کرمان – فت فتو – رییس اداره راه و شهرسازی رفسنجان از رفع تصرف بیش از ۷۰ هزار مترمربع زمین دولتی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی رفسنجان، مهدی فاتحی اظهار کرد: امروز چهارشنبه با […]

کرمان – فت فتو – رییس اداره راه و شهرسازی رفسنجان از رفع تصرف بیش از ۷۰ هزار مترمربع زمین دولتی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی رفسنجان، مهدی فاتحی اظهار کرد: امروز چهارشنبه با حکم دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و با حضور عوامل نیروی انتظامی و یگان حفاظت از اراضی دولتی نسبت به رفع تصرف فوری هفت هکتار از اراضی پلاک ۲۰۹۲ اصلی بخش ۹ کرمان واقع در علی آباد راگه به ارزش ریالی مجموع ۷۰ میلیارد ریال  در رفسنجان اقدام شد.

وی همچنین بیان کرد: ۲ مورد زمین خواری نیز بیستم فروردین امسال با مساحت بالای ۱۳ هزار مترمربع و ارزش ریالی بالغ بر ۶.۷ میلیارد کشف، از دست متصرفان خارج و به دولت برگردانده شده است.

فاتحی از شهروندان درخواست کرد به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعا به شماره ۳۴۳۲۷۲۰۶یا با سامانه ١٦٥٦تماس و مراتب را گزارش دهند.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




بیش از ۷۰ هزار مترمربع زمین دولتی در رفسنجان رفع تصرف شد

منبع: ایرنـا
? بیش از ۷۰ هزار مترمربع زمین دولتی در رفسنجان رفع تصرف شد