بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کرمانی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت:۲۰۰ هزار و ۹۸۴ پرس غذای گرم، طی هفته نخست ماه رمضان امسال بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در کرمان توزیع‌شد. یحیی صادقی به اجرای طرح اطعام مهدوی از سوی کمیته امداد در ایام ماه رمضان اشاره کرد و گفت: با همکاری خیران نیکوکار و مراکز نیکوکاری، ۱۲۴ آشپزخانه مهدوی […]

مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت:۲۰۰ هزار و ۹۸۴ پرس غذای گرم، طی هفته نخست ماه رمضان امسال بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در کرمان توزیع‌شد.

یحیی صادقی به اجرای طرح اطعام مهدوی از سوی کمیته امداد در ایام ماه رمضان اشاره کرد و گفت: با همکاری خیران نیکوکار و مراکز نیکوکاری، ۱۲۴ آشپزخانه مهدوی تاکنون در سطح استان کرمان راه‌اندازی شده است.

به گفته او ارزش ریالی ۲۰۰ هزار و ۹۸۴ پرس غذای گرم که طی هفته نخست ماه رمضان امسال بین مددجویان و اقشار نیازمند توزیع شده است، بیش از ۵ میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: همچنین در هفته نخست ماه رمضان، ۴۸ هزار و ۵۷۶ افطاری ساده به ارزش ۵۸۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند در استان کرمان توزیع‌شده است.

او در ادامه از توزیع ۶ هزار و ۴۱۳ سبد معیشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان در هفته نخست ماه رمضان بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند در استان کرمان خبر داد.

صادقی می‌گوید: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند برای مشارکت در امور خیر طی ماه رمضان، کمک‌های نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کرمان و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند و کمک‌های غیرنقدی خود را نیز از طریق کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت به نام کمیته امداد پرداخت کنند. 

فت فتو کرمان کرمان




بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کرمانی توزیع شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کرمانی توزیع شد