بیش از ۲۰۰۰ اصله درخت مرکبات عنبرآباد در آتش سوخت

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد با اشاره به آتش سوزی باغات مرکبات روستای سنگ ملیده گفت : بیش از ۲۰۰۰ اصله درخت مرکبات با خسارتی معادل ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در روستای سنگ ملیده دچار حریق شدند. یزدان افشاری پور امروز ۲۵ تیرماه در حاشیه بازدید از باغات خسارت دیده در اثر حریق اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد با اشاره به آتش سوزی باغات مرکبات روستای سنگ ملیده گفت : بیش از ۲۰۰۰ اصله درخت مرکبات با خسارتی معادل ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در روستای سنگ ملیده دچار حریق شدند.

یزدان افشاری پور امروز ۲۵ تیرماه در حاشیه بازدید از باغات خسارت دیده در اثر حریق اظهار کرد: پس از اطلاع از آتش سوزی بلافاصله هماهنگی‌های لازم جهت اعزام ماشین آلات آتش نشانی به منطقه جهت جلوگیری از گسترش آتش صورت گرفت.

 وی افزود: متاسفانه با توجه به کوهستانی بودن منطقه، علی‌رغم تلاش‌های آتش نشانان بیش از ۲۰۰۰ اصله درخت مرکبات دچار حریق شد که خسارتی معادل ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به کشاورزان وارد کرد.

 فرماندار عنبرآباد از اعطای تسهیلات به باغدارانی که در این حادثه دچار خسارت شدند خبرداد و افزود : به همه کشاورزان خسارت دیده در این حادثه تسهیلات قرض‌الحسنه جهت احیا و توسعه باغات از محل ستاد بحران پرداخت خواهد شد.

وی از تلاش‌های جهادی آتش نشانان و مردم محلی جهت اطفاء حریق تقدیر کرد.

انتهای پیام




بیش از ۲۰۰۰ اصله درخت مرکبات عنبرآباد در آتش سوخت

منبع: ایـسنا
? بیش از ۲۰۰۰ اصله درخت مرکبات عنبرآباد در آتش سوخت