بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در فاریاب جذب شد

کرمان- مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: در هشت ماهه امسال ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در شهرستان فاریاب جذب شده است. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، ناصر عسکری نژاد در نشست شورای اداری شهرستان فاریاب اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق […]

کرمان- مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: در هشت ماهه امسال ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در شهرستان فاریاب جذب شده است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، ناصر عسکری نژاد در نشست شورای اداری شهرستان فاریاب اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق خدمت در کمیته امداد و نظام جمهوری اسلامی نصیب ما شده است.

وی افزود: کمیته امداد یکی از برکات و رویش های این نظام و انقلاب است و در سطح کشور منشأ خیر و برکات زیادی است و خوشبختانه در استان کرمان هم اتفاقات خوبی توسط کمیته امداد رقم خورده است.

عسکری نژاد ادامه داد: در سال جاری دو هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به کمیته امداد استان کرمان اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: به همت بانک های استان تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات جذب شده است.

عسکری نژاد اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی که با بانک های استان شده است، در مدت چهار ماه باقی مانده حداکثر تسهیلات را جذب و زمینه اشتغال خانواده های نیازمند بیشتری را فراهم کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان تاکید کرد: هیچ سقفی برای تخصیص اعتبار در شهرستان ها از جمله شهرستان فاریاب وجود ندارد.

عسکری نژاد افزود: در هشت ماهه امسال ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در شهرستان فاریاب جذب شده که ۳۱ درصد اعتبار تخصیص شده را شامل می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: بنای کار ما در کمیته امداد اشتغال و توانمندسازی مددجویان و محرومان است و در کنار آن نیز بحث مسکن مددجویان را دنبال می کنیم.

عسکری نژاد تاکید کرد: در حوزه مسکن مددجویان نیز توفیقات خوبی در شهرستان فاریاب رقم خورده و طی دو سال گذشته بیش از ۲۲۰ مورد مسکن در شهرستان فاریاب احداث شده است.

یادآوری می شود: در پایان این جلسه با حکم مدیر کل کمیته امداد استان کرمان محمد شهریاری به عنوان رئیس جدید اداره کمیته امداد شهرستان فاریاب معرفی و از زحمات حسن تاجیک رئیس سابق این اداره تجلیل شد.

کد خبر ۵۹۵۷۳۲۷




بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در فاریاب جذب شد

منبع: مــهر
? بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در فاریاب جذب شد