بیش از ۱۱ هکتار از اراضی جازموریان رفع تصرف شد

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جازموریان از رفع تصرف ۱۱هکتار و ۳ هزار و ۱۸۵ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان خبر داد. رضا کریمی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جازموریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار نذیر کرمان گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری و با همکاری […]

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جازموریان از رفع تصرف ۱۱هکتار و ۳ هزار و ۱۸۵ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

رضا کریمی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جازموریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار نذیر کرمان گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری و با همکاری نیروی انتظامی شهرستان و در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال میزان ۱۱ هکتارو ۳هزارو ۱۸۵ مترمربع از اراضی ملی جازموریان رفع تصرف شد.

 
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جازموریان بیان کرد: تعدادی از اراضی روستای دهگودال بخش زهکلوت که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با “شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان” گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.
 
شهرستان جازموریان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۴۱۰ کیلومتری مرکز استان کرمان واقع شده است.
 
انتهای خبر/پورحیدر




بیش از ۱۱ هکتار از اراضی جازموریان رفع تصرف شد

منبع:آرمـان
? بیش از ۱۱ هکتار از اراضی جازموریان رفع تصرف شد