بیشتر نام‌آوران فرهنگی و ادبی معاصر کرمان در تهران مستقرند

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان این مطلب که بیشتر نام آوران فرهنگی و ادبی معاصر استان کرمان در تهران مستقر هستند، گفت: کرمان آمادگی برگزاری همایش‌ها، گردهمایی در حوزه‌های مردم‌شناسی، باستان شناسی گردشگری و نام‌آوران فرهنگی کشور را دارد. سعید شاهرخی امروز، ۱۱ بهمن ماه در نشست […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان این مطلب که بیشتر نام آوران فرهنگی و ادبی معاصر استان کرمان در تهران مستقر هستند، گفت: کرمان آمادگی برگزاری همایش‌ها، گردهمایی در حوزه‌های مردم‌شناسی، باستان شناسی گردشگری و نام‌آوران فرهنگی کشور را دارد.

سعید شاهرخی امروز، ۱۱ بهمن ماه در نشست مدیران و اعضای هئت علمی دانشگاه‌های کرمان با رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور اظهار کرد: با بازاندیشی و قرار گرفتن در مسیر علمی می‌توان بن بست‌ها را از بین برد.

وی بیان کرد: انتظار داریم بخش خصوصی و دانشگاهی با نگاه تحلیلی و نقد علمی به ما بنگرند و آسیب‌ها و نارسایی‌های موجود را با ارائه پیشنهاد رفع کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان ادامه داد: نگاه این اداره کل دانش محور، علمی و پژوهشی است. کرمان جزء استان‌هایی است که آزمایشگاه تحقیقی برای حفاظت و مرمت آثار تاریخی داریم.

وی با برشمردن پژوهشکده‌های میراث فرهنگی استان کرمان تصریح کرد: رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور این نوید را داد که هفته پژوهش سال آتی به میزبانی کرمان برگزار شود.

شاهرخی با بیان این مطلب که بیشتر نام آوران فرهنگی و ادبی معاصر استان کرمان در تهران مستقر هستند، افزود: کرمان آمادگی برگزاری همایش‌ها، گردهمایی در حوزه‌های مردم‌شناسی، باستان شناسی گردشگری و نام‌آوران فرهنگی کشور را دارد.

وی اظهار کرد: در پایان بهمن ماه نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران برگزار می‌شود و کرمان یکی از استان‌های فعال در این نمایشگاه خواهد بود. امیدواریم مراکز علمی و پژوهشی استان کرمان با هشت گروه حوزه‌های مختلف پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور تفاهمنامه‌ای منعقد شود.

انتهای پیام




بیشتر نام‌آوران فرهنگی و ادبی معاصر کرمان در تهران مستقرند

منبع: ایـسنا
? بیشتر نام‌آوران فرهنگی و ادبی معاصر کرمان در تهران مستقرند