بیانیه بسیج دانشجویی و تشکل عدالتخواه دانشگاه فرهنگیان کرمان

در پی سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان و برگزاری جلساتی شبه نمایشی و پشت درب‌های بسته با نمایندگانی گزینشی از بدنه آموزش‌ و پرورش و دانشجویان، بسیج دانشجویی و تشکل عدالتخواه دانشگاه فرهنگیان کرمان بیانیه ای صادر کرد. به گزارش فت فتو؛ مقام معظم رهبری فرموده اند” شما دانشجویان روی ریزترین پدیده های […]

در پی سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان و برگزاری جلساتی شبه نمایشی و پشت درب‌های بسته با نمایندگانی گزینشی از بدنه آموزش‌ و پرورش و دانشجویان، بسیج دانشجویی و تشکل عدالتخواه دانشگاه فرهنگیان کرمان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش فت فتو؛ مقام معظم رهبری فرموده اند” شما دانشجویان روی ریزترین پدیده های سیاسی دنیا فکر کنید و تحلیل بدهید. خدا لعنت کند آن دست هایی را که تلاش کرده اند و می کنند که قشر جوان و دانشگاه ما را غیر سیاسی کنند. کشوری که جوانانش سیاسی نباشند مگر می تواند بر دوش مردم، حکومت و حرکت و مبارزه جهاد کند؟!”

با گذشت بیش‌از چهل سال از انقلاب اسلامی هم در گفتار امامین انقلاب و هم در رفتار و عمل دانشجوی مطالبه‌گر میدان جنگ دانشگاه، تصمیم‌سازی یکی از رسالت‌های وی بوده و بایستی باشد. اما دراین‌میان هستند مسئولانی که با شعائر انقلابی و مردمی بر سر کار زار عمل می‌آیند اما درک درستی از مفاهیم نداشته و در عمل ضربه زننده به آرمان‌های انقلابی می‌شوند که خود داعیه‌دار تداوم راه آن هستند.

حضور روز گذشته وزیر آموزش‌وپرورش در استان کرمان و برگزاری جلساتی شبه نمایشی و پشت درب‌های بسته با نمایندگانی گزینشی از بدنه آموزش‌ و پرورش و دانشجویان، در اذهان مؤید این مسئله می‌باشد که جنابعالی درک درستی از جریان دانشجویی و رسالت آرمانخواهی، عدالت‌طلبی و تصمیم‌سازی وی ندارید.

جناب آقای دکتر نوری! به یاد بیاورید حضور رهبر عزیز انقلاب اسلامی در دانشگاه فرهنگیان و شنیدن صدای دانشجو معلمان را که به حق تحکیم بخش و مهر تاییدی بر جایگاه و شان دانشجو معلمان بود. مادامی‌که مسئول جمهوری اسلامی با خطابه‌های نادرست دانشجو معلمان را افرادی حقوق‌بگیر و بدون کار و فعالیت می‌داند و از پاسخ‌گویی به تشکل‌های دانشجویی و منتقدان فرار می‌کند؛ بایستی در گوشه‌ای بنشیند، فکر کند و سپس در باب جریان دانشجویانی که با اخلاص سعی بر مطالبه آرمان‌های امام خود دارند زبان بگشاید که اگر همین دانشجویان نبودند انقلابی به رهبری امام فرزانه شکل نمی‌گرفت و شما نیز هم اکنون در این جایگاه قرار نداشتید.

این‌چنین اقدامات کوته‌بینانه ای که از زمان تصدی وزارت‌خانه توسط شما مسبوق به سابقه نیز بوده‌ است نه‌ تنها جریان دانشجویی را ساکت نمی‌گذرد بلکه دانشجو معلمان بیدار را بیش‌از پیش مصمم به بیداری جامعه، عدالتخواهی و آرمانخواهی می‌سازد.
بایستی دید در ادامه روند آیا باز هم وزیر آموزش‌وپرورش از دیدار با تشکل‌های دانشجویی فرار می‌کند یا این‌بار منشی عاقلانه را در پیش خواهید گرفت.

بسیج دانشجویی و تشکل عدالتخواه دانشگاه فرهنگیان کرمان

انتهای پیام/




بیانیه بسیج دانشجویی و تشکل عدالتخواه دانشگاه فرهنگیان کرمان

منبع:آرمـان
? بیانیه بسیج دانشجویی و تشکل عدالتخواه دانشگاه فرهنگیان کرمان