به وقت دیدار| پایان یک انتظار عارفانه/ مادر شهید «مهدی تحویلیان» به فرزندش پیوست

مادر شهید مهدی تحویلیان، شهید گمنامی که در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آرمیده بود، یک سال پس از شناسایی فرزندش و مشخص شدن محل دفنش، سرانجام به فرزندش پیوست. فت فتو_ کرمان؛ زهرا بمی: دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان سال‌هاست که میزبان سه شهید گمنام است. حدود یک سال پیش بود که خبر آوردند یکی از سه شهید […]


مادر شهید مهدی تحویلیان، شهید گمنامی که در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آرمیده بود، یک سال پس از شناسایی فرزندش و مشخص شدن محل دفنش، سرانجام به فرزندش پیوست.

فت فتو_ کرمان؛ زهرا بمی: دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان سال‌هاست که میزبان سه شهید گمنام است.

حدود یک سال پیش بود که خبر آوردند یکی از سه شهید گمنام مهمان دانشگاه ولیعصر(عج) شناسایی شده است.

او شهید مهدی تحویلیان فرزند غلامرضا و متولد سال ۱۳۴۲در اصفهان بود. مهدی از رزمندگان عزیز ارتشی بود و در تک دشمن در سال ۶۷ و در سن ۲۵ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد و دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان بیش از ۱۳ سال افتخار میزبانی از حضور پربرکت این شهید عزیز را دارد.

 

 

وقتی خبر شناسایی شهید را آوردند مادر و خانواده او به رفسنجان آمدند، نفس‌ها در سینه‌ها حبس بود که آیا خانواده اجازه می‌دهند همچنان مردم این شهر و دانشجویان از برکت وجود مهدی در دیار فاتحان اروند فیض ببرند، که با ایثارگری تمام این خانواده این اجازه صادر شد.

از آن روز به بعد هرازگاهی به زیارت قبور شهیدان گمنام و شهید مهدی تحویلیان در دانشگاه می‌روم و خودم را جای خواهر شهید و دخترم را خواهرزاده شهید می‌گذارم تا همان‌طور که خانواده‌ مهدی با خیال راحت فرزند برومندشان را به ما سپردند من نیز به نوبه خودم اندکی از این دین را ادا کنم.

اما خبر آوردند که حاجیه خاتون خشوعی مادر شهید والامقام مهدی تحویلیان به فرزندش پیوسته و امروز سه‌شنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ در بهشت رضوان‌شهر شهیدان آرام گرفته است.

مادری که از غم دوری فرزند، زمانی که به رفسنجان آمد جان و نای صحبت کردن نداشت، اما

خوشحال بود که فرزندش را پیدا کرده و خیالش راحت از اینکه آرامگاهش در میان جوانانی است که هرروز بر سر مزار او و دو شهید دیگر آمده و فاتحه می‌خوانند و رسم میزبانی را خیلی خوب به جای می‌آورند و بعد درس و کلاس را شروع می‌کنند.

روح این شهید و روح مادر ایثارگرش شاد…

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





به وقت دیدار| پایان یک انتظار عارفانه/ مادر شهید «مهدی تحویلیان» به فرزندش پیوست

منبع: فــارس
? به وقت دیدار| پایان یک انتظار عارفانه/ مادر شهید «مهدی تحویلیان» به فرزندش پیوست