بهروز عطایی پس از باخت: کلکسیونی از اشتباهات بودیم/ سعید رضایی: به بازی بعد فکر می‌کنیم

سرمربی تیم هراز آمل پس از شکست تیمش در پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: کلکسیونی از اشتباهات بودیم. فولاد سیرجان خوب جنگید، تلاش کرد و با استفاده از نقاط ضعف ما به پیروزی برسد. به گزارش فت فتو، در آخرین دیدار دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان که به صورت متمرکز در تهران […]

سرمربی تیم هراز آمل پس از شکست تیمش در پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: کلکسیونی از اشتباهات بودیم. فولاد سیرجان خوب جنگید، تلاش کرد و با استفاده از نقاط ضعف ما به پیروزی برسد.

به گزارش فت فتو، در آخرین دیدار دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان که به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، چهارشنبه، ۴ اسفند تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و لبنیات هراز آمل به مصاف هم رفتند که نماینده سیرجان موفق شد سه بر یک یپروز شود. 

بهروز عطایی سرمربی لبنیات درباره شکست شاگردانش گفت: روز خوب سیرجانی‌ها و روز بد لبنیات هراز بود.  پرخطا و ساده بازی کردند و شرایط را برای پیروزی تیم سیرجان مهیا کردند. متاسفانه کلکسیونی از اشتباهات بودیم. فولاد سیرجان خوب جنگید، تلاش کرد و با استفاده از نقاط ضعف ما توانست در یک بازی مهم به پیروزی برسد.

سرمربی لبنیات هراز آمل با تاکید بر این‌که پیش‌بینی یک بازی سخت را داشته، افزود: درخصوص تفاوت بازی‌های پلی‌آف و سختی این دیدار توصیه‌های لازم را به بازیکنان گوش‌زد کرده بودیم اما چندان به این موضوع واقف نشدند و هنوز موفقیت‌های دور رفت را با خود حمل می‌کردند. این درحالی است که شرایط بازی‌های پلی‌آف متفاوت است و شاید یک خطا سرنوشت را تغییر دهد.

او ادامه داد: هنوز چیزی از دست نرفته. سه دیدار برای صعود به دور بعدی مسابقات وجود دارد و تنها در دور رفت شکست خوردیم اما قطعا در مراحل بعدی شرایط به این راحتی‌ها نخواهد بود. فکر می‌کنم در بازی دوم عملکردمان بسیار بهتری خواهد داشت. شاید این شکست تلنگری برای تیم لبنیات هراز آمل است.

سعید رضایی: این برد تمام شد به بازی بعد فکر می‌کنیم

سعید رضایی سرمربی فولاد سیرجان در تشریح نحوه پیروزی تیمش مقابل لبنیات هراز آمل، گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. تیم لبنیات هراز آمل بازیکنان و کادرفنی قابل احترامی دارد. یکبار قبل از رقابت‌های باشگاه‌های جهان و یک بار نیز در سه هفته باقی‌مانده به پایان مرحله گروهی مقابل لبنیات بازی کردیم و می‌دانستیم تیمی با شرایط بسیار خوب است که مقابل ما به پیروزی رسیده بود.

سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان با اشاره به انگیزه بازیکنانش برای پیروزی مقابل لبنیات، افزود: در یک هفته‌ای که فرصت تمرین داشتیم، روی نقاط ضعف‌مان کار کردیم و در نهایت با آنالیزهایی که انجام داده بودیم، این بازی را با موفقیت پشت سرگذاشتیم.

وی ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید هر تیم دو بازی در مرحله پلی‌آف دارد. از دید ما این بازی تمام شده و حالا می‌رویم تا برای بازی دوم آماده شویم.

انتهای پیام 




بهروز عطایی پس از باخت: کلکسیونی از اشتباهات بودیم/ سعید رضایی: به بازی بعد فکر می‌کنیم

منبع: ایـسنا
? بهروز عطایی پس از باخت: کلکسیونی از اشتباهات بودیم/ سعید رضایی: به بازی بعد فکر می‌کنیم