بهره مندی۴۰۰ هزار نفر نیازمند از خدمات هلال احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از ارائه خدمات معیشتی، بهداشتی و درمانی به ۴۰۰ هزار نیازمند در سال گذشته خبر داد. رضا فلاح گفت: پارسال بیش از ۴۰۰ هزار نیازمند از خدمات معیشتی، بهداشتی و درمانی در قالب پروژه و برنامه‌های محرومیت زدایی از قبیل کاروان‌های سلامت، فرشتگان رحمت، همای رحمت، ارمغان مهر، نذرآب ۴، […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از ارائه خدمات معیشتی، بهداشتی و درمانی به ۴۰۰ هزار نیازمند در سال گذشته خبر داد.

رضا فلاح گفت: پارسال بیش از ۴۰۰ هزار نیازمند از خدمات معیشتی، بهداشتی و درمانی در قالب پروژه و برنامه‌های محرومیت زدایی از قبیل کاروان‌های سلامت، فرشتگان رحمت، همای رحمت، ارمغان مهر، نذرآب ۴، بانک امانت پزشکی، طرح نیابت و سایر فعالیت‌های داوطلبانه بهره‌مند شدند.

او با اشاره به اجرای طرح ملی نذرآب ۴ در شهرستان‌های فهرج، نرماشیر و ریگان افزود: در این طرح ۳۴ هزار و ۶۳۴ نفر از خدمات این طرح در سه محور سلامت و بهداشت، معیشت و آب رسانی بهره‌مند شدند.

فلاح گفت: ارزش ریالی خدمات ارائه شده در نذرآب ۴، یک میلیارد و ۸۲۱ میلیون برآورد شده است.

او در ادامه به اجرای طرح فرشتگان رحمت در ایام نوروز ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: با توزیع ۱۵ هزار و ۳۷۰ سبد معیشتی در بین نیازمندان، بیش از ۱۰۵ هزار نفر از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی گفت: با اجرای ۲۲۵ برنامه بیش از صد هزار نفر در مناطق کم برخوردار استان از خدمات این پروژه‌ها بهره‌مند شدند.

فلاح افزود: پارسال ۸ کاروان سلامت و نیکوکاری در مناطق محروم و کم برخوردار استان برگزار شد که بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات این کاروان‌ها بهره‌مند شدند.

او با اشاره به توزیع ۴۰۰ بسته غذایی در این کاروان‌ها گفت: ارزش ریالی خدمات معیشتی و سلامت ارائه شده یک میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان است.

لازم به ذکر است معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان پارسال ۱۷ برنامه مستمر و مقطعی در حوزه‌های مختلف معیشتی، بهداشتی و درمانی اجرا کرده است.

فت فتو کرمان کرمان




بهره مندی۴۰۰ هزار نفر نیازمند از خدمات هلال احمر کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? بهره مندی۴۰۰ هزار نفر نیازمند از خدمات هلال احمر کرمان