بهره‌گیری از ابزار فرهنگ و هنر در بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جنوب کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی‌مهنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نشست همگرایی و هم‌افزایی نهادهای انقلابی جنوب کرمان، بیان کرد: موازی کاری و نگاه جزیره‌ای به حوزه فرهنگ و هنر باید حذف شود. وی با […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی‌مهنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نشست همگرایی و هم‌افزایی نهادهای انقلابی جنوب کرمان، بیان کرد: موازی کاری و نگاه جزیره‌ای به حوزه فرهنگ و هنر باید حذف شود.

وی با بیان اینکه دولت مردمی به دنبال همگرایی و هم افزایی نهادهای انقلابی است، تصریح کرد: باید با همگرایی و هم افزایی در جهت تعاملات فرهنگی در جنوب کرمان گام‌های مثبت اساسی و عملی برداریم تا ماندگار باشد.

مسلمی‌مهنی با تاکید بر اینکه عدالت فرهنگی را در جنوب کرمان دنبال می‌کنیم، گفت: به عنوان مجموعه فرهنگی جنوب کرمان باید بررسی کنیم که چه اتفاق مثبتی می‌توانیم در این حوزه رقم بزنیم و این مهم را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا کار بسیار خوب و پسندیده‌ای است باید با همگرایی و هم‌افزایی این مهم انجام شود، مصوبه اصلی این نشست را رویداد اصلی دفاع مقدس دانست و گفت: باید با ابراز هنر و برنامه‌های متنوع هفته دفاع مقدس متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود.

انتهای پیام




بهره‌گیری از ابزار فرهنگ و هنر در بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جنوب کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بهره‌گیری از ابزار فرهنگ و هنر در بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جنوب کرمان