بهره‌مندی ۸ هزار نفر از خدمات رایگان مشاوره رضوی

مسئول کانون‌ تخصصی مشاوره و مددکاری رضوی شهرستان کرمان گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش‌از ۸ هزار نفرساعت خدمات مشاوره‌ای ارائه کرده‌‌ایم. عباس کریم‌زاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» عنوان کرد: کانون مشاوره و مددکاری رضوی استان کرمان در سال ۱۳۹۸ با هدف توسعه خدمت تخصصی مشاوره به افراد کم‌برخوردار جامعه، […]



مسئول کانون‌ تخصصی مشاوره و مددکاری رضوی شهرستان کرمان گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش‌از ۸ هزار نفرساعت خدمات مشاوره‌ای ارائه کرده‌‌ایم.

عباس کریم‌زاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» عنوان کرد: کانون مشاوره و مددکاری رضوی استان کرمان در سال ۱۳۹۸ با هدف توسعه خدمت تخصصی مشاوره به افراد کم‌برخوردار جامعه، کانون‌های تخصصی مشاوره و مددکاری را با استفاده از ظرفیت خادمیاران استانی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: اولین کانون تخصصی مشاوره و مددکاری استان در شهرستان کرمان در سال ۱۳۹۹ آغاز به‌کار کرد و پس از آن در مدت کمتر از یک‌سال در تمام استان‌ این کانون‌ها راه‌اندازی شد. 

مسئول کانون مشاوره و مددکاری شهرستان کرمان اذعان کرد: استقبال مشاوران و روانشناسان به ارائه خدمت ذیل نام مبارک حضرت رضا علیه‌السلام به افراد کم‌برخوردار جامعه موجب شد تا در سال ۱۴۰۲ بیش‌از ۸ هزار نفرساعت خدمات مشاوره‌ای ارائه شود .

وی گفت: خدمات ارائه شده به بیش از ۸ هزار فرد احسان‌پذیر به‌صورت خداپسندانه، با رعایت استانداردهای لازم، صرف زمان ۴۵ دقیقه برای هر جلسه و همچنین الزام ارائه خدمت توسط مشاوره دارای مدرک دکتری و یا ارشد خبره انجام شده است.

کریم‌زاده ادامه داد: ۳ هزار و ۵۰۰ مشاوره فردی و ۴ هزار و ۵۰۰ مشاوره به‌صورت گروهی انجام شده است، مشاوره فردی، خانواده، پیش از ازدواج، بالینی، شغلی و تحصیلی و … از مهم‌ترین خدمات کانون‌ تخصصی مشاوره و مددکاری رضوی کرمان است.

وی همچنین از ایجاد خط تلفنی چهار رقمی بدون پیش شماره ویژه کانون مشاوره رضوی خبرداد وخاطر نشان کرد: با این خط تلفن که در چهارشنبه‌های امام رضایی از هر نقطه استان با این سرشماره می‌توانند با کارشناسان کانون مشاوره به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنند.

انتهای خبر/ طهماسبی


بهره‌مندی ۸ هزار نفر از خدمات رایگان مشاوره رضوی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? بهره‌مندی ۸ هزار نفر از خدمات رایگان مشاوره رضوی