بهره‌مندی ۳۴۰ هزار دختر کرمانی از فعالیت قرارگاه عدالت آموزشی/ لزوم کار جهادی در تعلیم و تربیت

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۳۴۰ هزار دانش آموز دختر استان در همه دوره‌های تحصیلی از خدمات کارگروه کوثر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر بهره‌مند می‌شوند. رضا رضایی امروز ۱۶ خردادماه در جلسه تبیین فعالیت‌های قرارگاه عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر اظهار کرد: ارتقاء عدالت تربیتی و […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۳۴۰ هزار دانش آموز دختر استان در همه دوره‌های تحصیلی از خدمات کارگروه کوثر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر بهره‌مند می‌شوند.

رضا رضایی امروز ۱۶ خردادماه در جلسه تبیین فعالیت‌های قرارگاه عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر اظهار کرد: ارتقاء عدالت تربیتی و افزایش دسترسی دانش آموزان دختر به خدمات آموزشی و پرورشی رایگان و باکیفیت و همچنین افزایش مشارکت اجتماعی – تربیتی اولیاء، معلمان، نهادهای عمومی و دولتی، مردمی، خیریه و غیردولتی برای بهسازی آموزشی و پرورشی از اهداف شکل‌گیری این قرارگاه است.

وی افزود: با اتفاقاتی که سال گذشته در کشور شاهد آن بودیم، باید باور کنیم که در حوزه تعلیم و تربیت نیازمند فعالیت و کار ویژه با روحیه جهادی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به اینکه دختران نیمی از جمعیت دانش آموزی ما را تشکیل می‌دهند، برنامه‌ریزی برای آسیب‌شناسی و تحلیل و ارائه راهکار در زمینه مسائل اجتماعی، ترویج سبک زندگی – ایرانی اسلامی، تامین و تجهیز فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی مطلوب، ایجاد فضاهای مناسب برای تخلیه هیجان های دانش آموزان دختر و شاداب سازی روحیه آنان از رویکردهای مهم قرارگاه است.

رضایی با بیان اینکه در استان کرمان بیشتر سالن ورزشی سرپوشیده و زمین های چمن ورزشی، همچنین بیشتر اتاق های درس تربیت بدنی را به دانش آموزان دختر اختصاص داده ایم، افزود: این قرارگاه بنا دارد با هماهنگی شهرستان‌ها و مناطق استان اقدامات خوبی در زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و انجام فعالیت های قرارگاه انجام دهد، ضمن اینکه نقاط آسیب زا را می‌توان تا حد زیادی شناسایی و رفع کرد.

انتهای پیام




بهره‌مندی ۳۴۰ هزار دختر کرمانی از فعالیت قرارگاه عدالت آموزشی/ لزوم کار جهادی در تعلیم و تربیت

منبع: ایـسنا
? بهره‌مندی ۳۴۰ هزار دختر کرمانی از فعالیت قرارگاه عدالت آموزشی/ لزوم کار جهادی در تعلیم و تربیت