بهره‌برداری از ۴ مدرسه ۴ کلاسه در عنبرآباد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تعدادی از مدارس روستایی کانکسی بودند که امروز چهار مدرسه چهار کلاسه به بهره‌برداری رسید که دانش‌آموزان در پایه‌های مختلف می‌توانند از فضای آموزشی این مدارس بهره‌مند شوند. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی قرارگاه امام […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تعدادی از مدارس روستایی کانکسی بودند که امروز چهار مدرسه چهار کلاسه به بهره‌برداری رسید که دانش‌آموزان در پایه‌های مختلف می‌توانند از فضای آموزشی این مدارس بهره‌مند شوند.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در عنبرآباد، گفت: امروز افتخار داشتیم در خدمت سردار زهرایی رئيس سازمان بسیج سازندگی کشور باشیم و در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان کرمان در جیرفت شرکت کنیم و همچنین در آئین افتتاح نمایشگاه عرصه‌های اقتصاد مقاومتی صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج سازندگی استان کرمان حضور یابیم.

 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی‌(ع) در عنبرآباد بودیم و همچنین از پروژه‌های محرومیت‌زدایی از جمله خانه عالم بازدید شد.
 
وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی در عنبرآباد، بیان کرد: یک پروژه حفر و تجهیز یک حلقه چاه به بهره‌برداری رسید و از پروژه‌های خط انتقال آب، خط انتقال برق و شبکه انتقال آب در برخی از روستاهای این شهرستان نیز بهره برداری شد.
 
سردار نظری ابراز کرد: تعدادی از مدارس روستایی کانکسی بودند که امروز چهار مدرسه چهار کلاسه به بهره‌برداری رسید که دانش‌آموزان در پایه‌های مختلف می‌توانند از فضای آموزشی این مدارس بهره‌مند شوند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی دیگری نیز در دست اقدام داریم، خاطرنشان کرد: به‌زودی این پروژه‌ها همزمان با هفته مقاومت و سالگرد شهید سلیمانی در جنوب کرمان افتتاح خواهند شد.

انتهای خبر/ 
 




بهره‌برداری از ۴ مدرسه ۴ کلاسه در عنبرآباد

منبع:آرمـان
? بهره‌برداری از ۴ مدرسه ۴ کلاسه در عنبرآباد