بهره‌برداری از ۱۲۹ میلیارد تومان طرح‌های هفته دولت در بافت و رابر/ آبرسانی به ۵ روستا

نذیر کرمان/کرمان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، ۱۲۹ میلیارد تومان طرح در شهرستان‌های بافت و رابر به ‌بهره‌برداری رسید. به گزارش نذیر کرمان، امروز هشتم شهریور ماه ۹۲ میلیارد تومان طرح در شهرستان رابر و ۳۷ میلیارد تومان طرح در شهرستان بافت با حضور معاون استاندار به بهره‌برداری رسید. پروژه احداث محور […]

نذیر کرمان/کرمان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، ۱۲۹ میلیارد تومان طرح در شهرستان‌های بافت و رابر به ‌بهره‌برداری رسید.

به گزارش نذیر کرمان، امروز هشتم شهریور ماه ۹۲ میلیارد تومان طرح در شهرستان رابر و ۳۷ میلیارد تومان طرح در شهرستان بافت با حضور معاون استاندار به بهره‌برداری رسید.

پروژه احداث محور روستایی سوزن – بوستان و آغاز عملیات روکش آسفالت محورهای روستایی ارکان – گوغر و دشتاب – خَبر با مجموع اعتبار ۲۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

همچنین فاز دوم پروژه آبرسانی به حسین‌آباد و شادیان به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان و بهره‌مندی ۵ روستا با جمعیت ۳۲۰ خانوار بهره‌برداری شد.

در شهرستان رابر نیز ۷۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

ادای احترام به مقام شهدای گمنام، افتتاح پروژه ساختمان اداره دامپزشکی و بهسازی ورودی شهرستان رابر از جمله برنامه‌های معاون اقتصادی استاندار کرمان در این شهرستان بود.

به گزارش نذیر کرمان، با بهره‌برداری از فاز دوم آبرسانی به مجتمع شادیان و حسین آباد به مناسبت هفته دولت، پنج روستای شهرستان بافت از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در این رابطه گفت: برای اجرای این طرح لوله گذاری خط انتقال به طول ۲۹کیلومتر و لوله گذاری شبکه توزیع به طول ۱۲/۵کیلومتر اجرا شد.

او ادامه داد: پنج باب مخزن ذخیره با ظرفیت ۷۰۰متر مکعب، یک باب ایستگاه پمپاژ و ۶۷ حوضچه شیر آلات احداث و یک حلقه چاه حفر و کف شکنی شد.

عبدیان اعتبار اجرای این طرح را ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح پنج روستا با جمعیت ۱۴۴۰ نفر و ۳۲۰ خانوار نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

انتهای پیام




بهره‌برداری از ۱۲۹ میلیارد تومان طرح‌های هفته دولت در بافت و رابر/ آبرسانی به ۵ روستا

منبع: ایـسنا
? بهره‌برداری از ۱۲۹ میلیارد تومان طرح‌های هفته دولت در بافت و رابر/ آبرسانی به ۵ روستا