بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی در شهرستان نرماشیر کرمان

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و مسئولان شهرستان، چند طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف در نرماشیر افتتاح شد. رحمان جلالی، چهارم شهریورماه در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان نرماشیر با اشاره به مسئولیت مدیران در قبال مردم تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم […]

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و مسئولان شهرستان، چند طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف در نرماشیر افتتاح شد.

رحمان جلالی، چهارم شهریورماه در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان نرماشیر با اشاره به مسئولیت مدیران در قبال مردم تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که در قیامت شرمنده مردم نباشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان افزود: گفتمان دولت سیزدهم، پیوند بین میز و میدان است که برگرفته از امامین انقلاب و مکتب سردار سلیمانی است و باید صادقانه خدمت کنیم.

وی به سخنان شهید سلیمانی اشاره و تصریح کرد: کار باید همانند آب رها شده باشد که به تمام نقاط برسد و باید میدانی عمل کرد و مدیر نباید پشت میز بنشیند و با نامه بخواهد کار کند.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: دکتر رییسی نشان داد گفتمانش خدمت بی‌منت برای مردم است. یعنی در روز تعطیل در شرقی‌ترین شهرهای کشور  برای برطرف کردن تنش آبی حضور پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم عملکرد میدانیِ فرمانداران افزود: طی دو سال اخیر اتفاقات خوبی رقم خورده است.

جلالی در بخش دیگر سخنانش اظهار کرد: یکی از معضلات ما قاچاق سوخت بود که با اجرای طرح کدینگ کارت‌های سوخت، مسئله تا حدی حل شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد.

معاون استاندار کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه یک میلیون لیتر بنزین صرفه‌جویی می‎شود، بیان کرد: قاچاق سوخت مشکلات زیادی از جمله برای اقتصاد، اشتغال و امنیت مردم دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: باید تمام ادارات در شهرستان‌ها مستقر شوند تا بتوانند خدمت مستقیم به مردم ارائه و خدمات رسانی مطلوب‌تر انجام شود.

جلالی در پاسخ به درخواست امام جمعه روداب درباره تبدیل شدن این بخش به شهرستان گفت: تقسیمات کشوری مسیری دارد که نماینده مردم شرق استان در مجلس مرتب پیگیری می‌کند. ضمن اینکه دفتر سیاسی استانداری هم این موضوع را در دستور کار دارد . بعد از گذراندن مراحل قانونی، انشاءالله به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش نذیر کرمان، حمید طبسی نژاد، فرماندار نرماشیر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در هفته دولت ۶۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر۱۹۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح می‌شود که ساخت سایت اداری نرماشیر با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و زیربنای ۱۳۷۰ مترمربع از جمله این پروژه‌هاست و هفت اداره در این سایت مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه الویت اول ما، اشتغال است گفت: در حال حاضر هفت سرمایه گذار در شهرستان نرماشیر مشغول شده‌اند و طی یک ماه آینده نیروگاه خورشیدی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰ میلیارد تومان وارد مدار می‌شود.

طبسی نژاد بیان کرد: واحد صنایع بسته‌بندی و فرآوری خرما با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۰ نفر، دو واحد پمپ بنزین با اعتبار ۹ میلیارد تومان در بخش خصوصی، افتتاح چند طرح هادی روستایی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و … از جمله پروژه‌های آماده افتتاح شهرستان نرماشیر در هفته دولت هستند.

فرماندار نرماشیر اظهار کرد: با توجه به تنش آبی در شهرستان، با همت اداره آبفا و قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام سپاه هفت حلقه چاه تجهیز و تکمیل و نارضایتی مردم رفع شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۱۵ زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان در هفته دولت بیان کرد: به منظور رفع افت ولتاژ مبلغ هفت و نیم میلیارد تومان دربرق رسانی تعویض سیم به کابل و … هزینه شده است.

انتهای پیام




بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی در شهرستان نرماشیر کرمان

منبع: ایـسنا
? بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی در شهرستان نرماشیر کرمان