بهترین البسه را در جنوب و جنوبِ شرق کشور تولید می‌کنیم

امیررضا سالاری سرمایه‌گذار گروه کارخانجات صنعتی هاگوست گفت: کارخانه هاگوست با در اختیار داشتن به روزترین تجهیزات در زمینه دوخت، توان تولید هر آنچه که از جنس پارچه است را با بهترین دوخت و کیفیت دارد و قصدمان این است که بهترین البسه را در جنوب و جنوبِ شرق کشور تولید می‌کنیم. امیررضا سالاری در […]

امیررضا سالاری سرمایه‌گذار گروه کارخانجات صنعتی هاگوست گفت: کارخانه هاگوست با در اختیار داشتن به روزترین تجهیزات در زمینه دوخت، توان تولید هر آنچه که از جنس پارچه است را با بهترین دوخت و کیفیت دارد و قصدمان این است که بهترین البسه را در جنوب و جنوبِ شرق کشور تولید می‌کنیم.

امیررضا سالاری در گفت‌وگو با برنا ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار کرمان و فرماندار کرمان اظهار داشت: در مسیر راه‌اندازی کارخانجات هاگوست مسئولین، کمک شایانی به ما کردند و ما قدردان حمایت‌های‌شان هستیم.

او افزود: برند هاگوست در راستای دستورات اسلامی در بخش پوشش و لباس برای پیشرفت صنعت مد و پوشاک قدم برداشتیم و با این پیش‌فرض که صنعت مد و پوشاک را توسط برند هاگوست در استان ارتقاء ببخشیم کار را شروع کردیم.

سالاری با بیان این که این کارخانه بزرگترین کارخانه تولید پوشاک جنوب و جنوب‌شرق کشور است، بیان کرد: راه‌اندازی این کارخانه نتیجه دو سال تحقیق در کشور های مختلف و هشت سال آموزش و کسب تجربه است.

این عضو گروه کارخانجات صنعتی هاگوست ادامه داد: مهم ترین وجه تمایز ما با سایرین این است که تولید لباس را به صورت کاملا تخصصی و با بررسی تمامی شرایط از جمله شرایط آب‌وهوایی و حساسیت های پوستی و همچنین در نظر داشتن تمامی ضوابط جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهیم.

سالاری با تاکید بر این که به این تمایز در مجموعه هاگوست افتخار می‌کنیم، خاطر نشان ساخت: بهترین و مناسب‌ترین پوشش برای یک فرد را با توجه به مد روز و ویژگی‌های مذکور ارائه می‌کنیم.

او اضافه کرد: کارخانه ما با در اختیار داشتن به روزترین تجهیزات در زمینه دوخت، توان تولید هر آنچه که از جنس پارچه است را با بهترین دوخت و کیفیت دارد و قصدمان این است که بهترین البسه را در جنوب و جنوبِ شرق کشور تولید می‌کنیم.

سالاری در پایان گفت: برنامه مدوّنی برای صادرات پوشاک داریم که با توجه به کالایی که تولید می‌شود توان رقابت با بازارهای خارجی را هم داراست.




بهترین البسه را در جنوب و جنوبِ شرق کشور تولید می‌کنیم

منبع:بــرنا
?
بهترین البسه را در جنوب و جنوبِ شرق کشور تولید می‌کنیم