بهادری جهرمی: حاج قاسم مصداق بارز و الگوی پیشرفت است

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت صبح امروز در نخستین همایش روایتگران پیشرفت که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت صبح امروز در نخستین همایش روایتگران پیشرفت که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و خبرنگاران داخلی و خارجی در سالن همایش‌های استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: بخش کوچکی از ظرفیت‌های استان کرمان توسط استاندار کرمان بیان شد که نشان داد فقط یک استان ما چه ظرفیت‌های بزرگی دارد که گفته نشده است.

وی با بیان اینکه هر منطقه از کشور ما به اندازه یک ملت ظرفیت دارد که باید آن را به‌کارگیری کرد، گفت: خداوند نعمات زیادی به ما داده است و باید از آنها استفاده کنیم؛ پیشرفت‌های کشور به واسطه پیشینیان ما حاصل شده و ما باید این روند را با قوت و توان بیشتر ادامه بدهیم.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه شکر نعمت، نعمات را افزون کند و ما باید در هر حالی شکرگزار خداوند باشیم، افزود: یکی از مصادیق شکرگزاری روایت پیشرفت‌ها و بیان آن است.

وی با ابراز اینکه بیان پیشرفت‌ها امیدآفرین است و خداوند شکرگذاری را دوست دارد و اجر می‌نهد، بیان کرد: این سوال وجود دارد که آیا رسانه کشور به‌دنبال آن است که این پیشرفت‌ها و نعمات را روایتگری کند.

بهادری جهرمی ادامه داد: اگر به دنبال ارتقای صنعتی، معدنی، علمی و فن‌آوری در کشور هستیم و می‌خواهیم ارزش افزوده بیشتری ایجاد کنیم راهی جز شکرگزاری و روایت پیشرفت‌ها و امیدآفرینی نداریم و در مجموع راهی جز همان جهاد تبیین مورد تاکید حضرت آقا نداریم.

وی با بیان اینکه با هر سلیقه سیاسی به هر حال یک تفکری از عامل پیشرفت در کشور را داریم، گفت: پیشرفت کشور هر عاملی که داشته باشد یکی از عوامل اصلی آن مردم است که بسیار توانمند و نخبه هستند.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه ما باید قدردان مردم باشیم که بیشترین عامل پیشرفت کشور هستند، بیان کرد: اگر همه ما حاج قاسم را مصداق یک انسان الگو می‌دانیم باید بدانیم که حاج قاسم محصول مکتب امامین انقلاب اسلامی است و تازه یکی از شاگردان این مکتب است.

وی با بیان اینکه ما باید شکرگزار نعمت ولایت باشیم که این چنین شاگردانی تربیت و مسیر را هم برای ما مشخص کرده است، افزود: به روایتگران پیشرفت ادای احترام می‌کنم و حضورم در استان کرمان و شرکت در این همایش به همین منظور بوده است.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه همه می‌دانیم مسیر پیشرفت جزو از رهگذر سختی، زمین خوردن و بلند شدن، دست روی زانوی خود گذاشتن و عدم وابستگی و اعتماد به نفس حاصل نمی‌شود، گفت: حاج قاسم مصداق بارز و الگوی پیشرفت است.

انتهای پیام/۵۱۱/




بهادری جهرمی: حاج قاسم مصداق بارز و الگوی پیشرفت است

منبع: تسنــیم
? بهادری جهرمی: حاج قاسم مصداق بارز و الگوی پیشرفت است