بلند قامتان فولاد سیرجان با پیروزی به تعطیلات نیم‌فصل رفتند

تیم والیبال فولاد سیرجان در بازی مقابل شهرداری گنبد کاووس به برتری ۳ بر ۱ دست یافت. به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، عصر امروز و از هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال کشور تیم فولاد سیرجان ایرانیان میزبان تیم شهرداری گنبدکاووس در سالن گهرروش این شهرستان بود. این بازی در دست اول با برتری تیم […]


تیم والیبال فولاد سیرجان در بازی مقابل شهرداری گنبد کاووس به برتری ۳ بر ۱ دست یافت.

به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، عصر امروز و از هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال کشور تیم فولاد سیرجان ایرانیان میزبان تیم شهرداری گنبدکاووس در سالن گهرروش این شهرستان بود.

این بازی در دست اول با برتری تیم میهمان، شهرداری گنبد همراه بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پایان رسید.

 اما در دست دوم و سوم تیم فولاد سیرجان با استفاده از تجربه بازیکنان خود توانست تیم خوب شهرداری گنبد را در هردو دست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شکست دهد تا بازی به دست چهارم کشیده شود.

 در این دست هم تیم شاگردان بهروز عطایی با هماهنگی خوب و یک بازی برتر توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شوند و نشان دادند که عزم خود را برای قهرمانیِ مقتدرانه جزم کرده‌اند.

 زارع دستیار اول عطایی و مربی تیم فولاد سیرجان پس از پایان بازی در مورد عملکرد تیمش گفت: بازی خوبی بود. امروز توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم، ولی آنچه که مهم بود عملکرد بازیکنان جایگزین بود که بسیار خوب نشان دادند و توانستند آن پتانسیل خودشان را که در تمرینات نشان داده بودند و آنچه را که خواسته بودیم را انجام دادند و بازی را به نفع خودشان تمام کنند.

 وی افزود: امیدوارم که تعطیلات چند روزه لیگ بتواند ریکاوری خوبی داشته باشند و برای ادامه بازی‌ها آماده شوند.

 تیم فولاد سیرجان که توانسته بود با شکست تیم ایفا سرام در هفته گذشته قهرمان نیم‌فصل شود، با ۳۵ امتیاز جایگاه اول جدول را به خود اختصاص داده است.

پایان پیام/۸۰۰۵۸/ب





بلند قامتان فولاد سیرجان با پیروزی به تعطیلات نیم‌فصل رفتند

منبع: فــارس
? بلند قامتان فولاد سیرجان با پیروزی به تعطیلات نیم‌فصل رفتند