بسیج همیشه نقش‌آفرین بوده است

فرمانده سپاه‌ بافت گفت: بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه نقش خود را به‌موقع با حساسیت و به‌صورت ۱۰۰ درصدی انجام داده که همیشه رضایت ولی‌امر مسلمین را به دنبال داشته است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» سرهنگ پاسدار مصطفی امام بخش در آیین نمازجمعه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: […]

فرمانده سپاه‌ بافت گفت: بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه نقش خود را به‌موقع با حساسیت و به‌صورت ۱۰۰ درصدی انجام داده که همیشه رضایت ولی‌امر مسلمین را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» سرهنگ پاسدار مصطفی امام بخش در آیین نمازجمعه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امام خمینی (ره) در اهمیت شجره طیبه بسیج می‌فرمایند: من بزرگ‌ترین افتخارم این است که خود یک بسیجی‌ام و این موضوع اهمیت این شجره طیبه را می‌رساند.
 

وی در ادامه گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه نقش خود را به‌موقع با حساسیت و به‌صورت ۱۰۰ درصد انجام داده که همیشه رضایت ولی‌امر مسلمین را به دنبال داشته است.
 
 امام‌بخش اظهار کرد: در این جایگاه مقدسی که قرار گرفته‌اید قدر خود را بدانید قرار است شماها انقلاب اسلامی را برای رساندن آن به سرمنزل مقصود که آمادگی ظهور منجی عالم بشریت است حمایت؛ حراست و پاسداری کنید. 
 
وی عنوان کرد: امروز امید حضرت آقا به شما بسیجیان است و این وظیفه و مأموریت خطیری است که ما باید قدردان این جایگاه باشیم.
 
 امام‌بخش در پایان گزارشی از عملکرد یک‌ساله ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بافت، خدمات و طرح‌های محرومیت‌زدایی و… که از هفته بسیج ۱۴۰۱ تا هفته بسیج ۱۴۰۲ بود به  نمازگزاران جمعه ارائه کردند.
 
انتهای پیام /م




بسیج همیشه نقش‌آفرین بوده است

منبع:آرمـان
? بسیج همیشه نقش‌آفرین بوده است