بسته خبری پلیس کرمان| از دستگیری قاتل مسلح تا کشف ۳۰۰ کیلو مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج از دستگیری قاتل مسلح متواری در این شهرستان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا بیلری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل با استفاده سلاح گرم در یکی از روستاهای قلعه‌گنج ،بررسی موضوع  به‌صورت ویژه در دستور کار […]


فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج از دستگیری قاتل مسلح متواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا بیلری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل با استفاده سلاح گرم در یکی از روستاهای قلعه‌گنج ،بررسی موضوع  به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب ابعاد موضوع به صورت میدانی بررسی و با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پس از اقدامات تخصصی، قاتل متواری شناسایی و با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی قلعه‌گنج تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شد.

ناکامی در انتقال ۳۱۳ کیلو تریاک در محور بافت

ناصر فرشید بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافت با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور دو محموله سنیگن مواد مخدر از حوزه این شهرستان به مقصد دیگر نقاط استان و کشور مطلع و به سرعت در محور اصلی این شهرستان مستقر شدند.

وی افزود: ماموران هنگام گشت‌زنی و پایش محسوس و نامحسوس ترددهای این محور یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ که بدون توجه به ایست پلیس قصد فرار داشتند را با تعقیب و مراقبت ضربتی متوقف کردند.

فرشید ضمن قدردانی از همپوشانی اطلاعاتی پلیس استان یزد در این عملیات خاطرنشان کرد: در بازرسی از وانت ۱۶۵کیلو تریاک و در بازرسی از پژو۴۰۵ نیز ۱۴۸ کیلو تریاک کشف و در رابطه با این محموله ۳۱۳ کیلویی تریاک دو متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





بسته خبری پلیس کرمان| از دستگیری قاتل مسلح تا کشف ۳۰۰ کیلو مواد مخدر

منبع: فــارس
? بسته خبری پلیس کرمان| از دستگیری قاتل مسلح تا کشف ۳۰۰ کیلو مواد مخدر