بستری ۳۰۷ بیمار جدید کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۰۷ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان ۱۲۱٠ مورد است […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۰۷ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان ۱۲۱٠ مورد است که به تفکیک در کرمان ۷٠۶ نفر، رفسنجان ۵۲ نفر، جیرفت ۲۱۳ نفر، بم ۱٠۳ نفر و سیرجان ۱۳۶ نفر بستری‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۳۴ هزار و ۳۰۵ مورد و موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان را ۳۰۷ مورد عنوان کرد.

شفیعی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۲۱ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا در استان را ۴ هزار و ۱۰۴ نفر برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در استان ۶۲۸ هزار و ۳۷۵ دز واکسن کرونا در نوبت اول و ۲۱۴ هزار و ۶۶۵ دز در نوبت دوم تزریق شده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





بستری ۳۰۷ بیمار جدید کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان

منبع:فــارس
? بستری ۳۰۷ بیمار جدید کرونا مثبت در بیمارستان‌های کرمان