برگزاری نمایشگاه مفهومی تجسمی «رمز آزادی» در راور

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به‌همت حوزه علمیه فخریه شهرستان راور، نمایشگاهی تحت عنوان رمز آزادی در حال برگزاری است. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و در راه اعتلا جایگاه مشارکت مردمی، مدرسه علمیه فخریه شهرستان راور اقدام به برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه مفهومی تجسمی […]

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به‌همت حوزه علمیه فخریه شهرستان راور، نمایشگاهی تحت عنوان رمز آزادی در حال برگزاری است.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و در راه اعتلا جایگاه مشارکت مردمی، مدرسه علمیه فخریه شهرستان راور اقدام به برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه مفهومی تجسمی رمز آزادی کرده است.

 
نمایشگاه رمز آزادی در پنج بخش مجزا در حال برگزاری است که شامل سیر روایی نمایشگاه، اتاق گفتگو، سلسله نشست‌های تبیینی، اتاق کودک و بازی و غرفه فروش کتاب است و در بخش‌های مختلف به موضوع اهمیت و جایگاه مشارکت و حضور مردمی پرداخته می‌شود.
 
حجت‌الاسلام مهدیان با تاکید بر محوری بودن حضور مردم در تمام عرصه‌های کشور گفت: بخش اصلی نمایشگاه که شامل غرفه‌های مفهومی تجسمی می‌شود، رسالت مهم حضور مردمی را به‌صورت داستانی برای مخاطبین گوشزد می‌کند و با بهره از المان‌ها و نماد‌های مورد نظر، مخاطب را با شیوه ارائه نو و تازه‌ای آشنا می‌کند که او را خسته نمی‌کند و عمق مطالب برایش روشن می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی بروز و متناسب با مخاطبین جوان و نوجوان ابراز کرد: یکی از حربه‌های دشمنان امروز هویت‌زدایی از جامعه دینی ما است و در سر دارند ارزش و منزلت جایگاه مردم را در نزد اذهان تنزل دهند این نمایشگاه در حقیقت در برابر این دست حیله‌های دشمن تاسیس شده و درصدد آن است که به مخاطب این هویت را یادآوری کند که تنها راه رهایی از ظلم و جور ستمگران در طول تاریخ در تمام امت‌ها حضور مردمی بوده و این مهم برای فردای ایران قوی بیش از پیش مورد نیاز و لازم است.
 
مدیر حوزه علمیه فخریه راور در رابطه با توضیح بخش‌های دیگر نمایشگاه اظهار کرد: یکی دیگر از بخش‌های نمایشگاه، مسئله سلسله نشست‌هایی تحت عنوان حضور حاضر است. این نشست‌ها با موضوع راهکارها، اقدامات و ملزومات مردمی‌سازی و مشارکت مردم در امور حکومت در حال برگزاری است و تقریبا هر روز میزبانی مسئولین مختلف نظیر فرماندار و امام جمعه شهرستان راور، رئیس شورای اسلامی شهر کرمان، معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کرمان و… بوده‌ایم.
 
شایان ذکر است این نمایشگاه تاکنون محل بازدید گروه‌های مردمی، مدارس، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ائمه جماعت، شورای اداری و مسئولین شهری و استانی بوده است و مخاطبین جهت هماهنگی برای بازدید با شماره ۰۹۰۱۵۷۱۷۴۲۸ رنجبر، تماس بگیرند.
 
گفتنی است نمایشگاه رمز آزادی تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برای بازدید از نمایشگاه به مدرسه علمیه فخریه راور واقع در خیابان امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

انتهای خبر/م 




برگزاری نمایشگاه مفهومی تجسمی «رمز آزادی» در راور

منبع:آرمـان
? برگزاری نمایشگاه مفهومی تجسمی «رمز آزادی» در راور