برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزی کشور به میزبانی کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در مراسم صبحگاه اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان که با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان در سالن اجتماعات شهید ایرانمنش برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خوش به احوال همه […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در مراسم صبحگاه اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان که با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان در سالن اجتماعات شهید ایرانمنش برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خوش به احوال همه شهدا چرا که شهادت مرگ تاجرانه است و شهید با خداوند معامله می‌کند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تصحیح اوراق امتحانات نهایی دانش‌آموزان استان کرمان، افزود: تاکنون ۹۶ درصد اوراق امتحانات نهایی تصحیح شده و بقیه کار هم با دقت و جدیت در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه پروژه مهر به لحاظ اینکه تضمین کننده یک سال تحصیلی باکیفیت است باید در زمینه ساماندهی امور اداری، نیروی انسانی، ساخت و سازها برنامه‌ریزی مطلوبی انجام شود، گفت: اجرای مطلوب پروژه مهر بسیار اهمیت دارد و شکل‌گیری مطلوب این پروژه نوید بخش یک سال تحصیلی خوب و سرشار از موفقیت و آرامش است.

وی گفت: مصاحبه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی در ۱۰ مدرسه با شرایط متفاوت نسبت به قبل انجام می‌شود که امکانات لازم باید در اختیار حوزه‌های مصاحبه قرار گیرد.

رضایی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال زیر ۴۰ سال فرهنگیان مرد سراسر کشور جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ در سالن تلاش کرمان برگزار می‌شود، ادامه داد: در راستای برگزاری بهتر این مسابقات تاکنون جلسات متعددی از جمله دو جلسه شورای آموزش و پرورش، یک جلسه با معاون عمرانی استاندار و یک جلسه با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شده است.

وی بیان کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزی و مسابقات ورزشی و قرآن و عترت کارکنان مدارس استثنایی سراسر کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود که باید میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزی کشور به میزبانی کرمان

منبع: تسنــیم
? برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزی کشور به میزبانی کرمان