برگزاری مسابقات قرآن موجب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: برگزاری مسابقات قرآن و معارف می‌تواند موجب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شود. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، امروز در آیین افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی سراسر استان […]

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: برگزاری مسابقات قرآن و معارف می‌تواند موجب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شود.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، امروز در آیین افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی سراسر استان کرمان گفت: برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی کاری بسیار ارزشمند است و قطعاً می‌تواند موجب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شود.

 سید اصغر سادات حسینی ضمن تشکر از زحمات عوامل اجرایی این مسابقات، در جمع دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامی خاطرنشان کرد: اصل برگزاری مسابقات بسیار ارزشمند است و قطعاً می‌تواند موجب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی افزود: هفته معلم فرصت مناسبی برای تقدیر از تلاش‌ و مجاهدت‌های انسان‌هایی است که در مسیر آگاهی‌بخشی به جامعه و تربیت نسل آینده قدم برمی‌دارند.

سادات حسینی با اشاره به اهميت کار معلمان، خطاب به دانش آموزان گفت: احترام به معلم بر همگان واجب است و همه ما باید قدر دادن زحمات این قشر از جامعه باشیم.
وی در ادامه به تغییر شیوه برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: امسال برای اولین بار شیوه برگزاری مسابقات در برخی رشته ها از انفرادی به تیمی تغییر یافته است و تیم های برتر این مسابقات به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

بر پایه این گزارش: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان سراسر استان کرمان با حضور ١٨٠ “دانش آموز دختر و ١٨٠ دانش آموز پسر در ١٣ رشته به میزبانی شهر راین در حال برگزاری است.

انتهای خبر/ تاج الدینی




برگزاری مسابقات قرآن موجب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شود

منبع:آرمـان
? برگزاری مسابقات قرآن موجب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شود