برگزاری طرح "بُشری" در جنوب کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم “بشری” با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان برگزار می‌شود. حجت الاسلام سید احمد حسینی امروز ۲۸ آذرماه در جمع خبرنگاران تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم را از سیاست‌های وزارت […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم “بشری” با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید احمد حسینی امروز ۲۸ آذرماه در جمع خبرنگاران تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم را از سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست که با همکاری معاونت قرآن و عترت با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

وی “بُشری” را یک طرح سراسری عنوان کرد که در جنوب کرمان از ۱۴ تا ۱۶ دی ماه سال جاری در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب با تشریح جزئیات طرح قرآنی بُشری، اظهار کرد: این طرح در رشته‌های مختلف اعم از روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم قرآن کریم به صورت حضوری برگزار می‌شود. البته پس از پایان دوره حضوری، متقاضیان باید در دوره کارورزی نیز شرکت کنند.

وی از اعطای مدرک رسمی به شرکت کنندگانی که این طرح را با موفقت سپری کنند، خبرداد و گفت: به آن دسته از متقاضیان شرکت در دوره بشری که در آزمون پایان این دوره نمره قبولی کسب کنند و بتوانند دوره کارورزی را به اتمام برسانند، مدرک رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با برشمردن اهداف طرح قرآنی بُشری افزود: هدف از برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم، ارتقا و توانمندسازی مربیان و معلمان قرآنی جنوب کرمان است.

وی با این توضیح که جنوب کرمان از ظرفیت‌های قرآنی به عنوان یک زیرساخت فرهنگی برخوردار است، افزود: جنوب کرمان قاریان، حافظان و فعالان قرآنی برجسته را دارد که همیشه در اجرای برنامه‌های فرهنگی پیشگام هستند.

حسینی استقبال از طرح بشری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیش بینی می‌شود طرح بشری با استقبال خوبی برگزار شود.

انتهای پیام




برگزاری طرح "بُشری" در جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? برگزاری طرح "بُشری" در جنوب کرمان